- hans ängel.

Godmorgon!
Gårdagen var helt underbart bra :D
Myspys hela förmiddagen med släkten :D
Det blev inte riktigt som vi trodde ;)

Sen så öppnades det julklappar och sen efter det
så kom älsklingen min hem till oss också :D
Då öppnades det mer julklappar och sen var det lite
prat och biljardspelande ;)

I julklapp fick jag; En stor lampa (skitsnygg! kommer bild),
pengar, raggsockar av mormor :D, en kudde, muggar,
DOM GULDIGA TIGHTSEN OCH PALJETTLINNE (från moster) :D,
smink, och sen fick jag av älsklingen;
Ett presentkort på H&M och en hjärtformad sten där det stod
"Min ängel" på :')

Tack så mycket för alla julklappar!

Bilder kommer som sagt senare!

Just nu så är jag hemma igen.
Igår så drog ju jag med älsklingen hem och sov där :)
Sen imorse så gick vi och handlade och sen så skulle
han och hans familj iväg så då gick jag hem eftersom att
jag inte skulle hinna fixa mig innan vi skulle åka.
Men han kommer hem snart :)

Ikväll ska vi förresten vara barnvakt åt prinsessan :D
Blir lite pulkaåkande och myspys :D
Bilder kommer på det också!
:D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0