- hemma i vingåker.

Hejsan!
Sitter här hemma hos Saam nu :D
Känns riktigt bra då jag har saknat henne trots att
jag träffade henne för några dagar sen (A)
Dagen har rullat och Lars-Åke hittade till oss.
Morr, att han vågar!
Sen så har allt bara rullat, och sista lektionen
så hade våran svenskalärare gått hem för att vissa
i våran klass hade sagt att dom skulle på fotboll så hon
hade tagit förgivet att vi andra också skulle gå.
Så att jag, Ellen, Rebecca och Erica fick gå hem istället.
Väl hemma så städade jag och sen så satte jag mig på bussen
och åkte till vingåker.
Saam har klippt sitt hår och det är jättefint :D
Jag lägger upp en bild senare :D
Jag fick min julklapp av Ellen idag :D
Åh rimmet löd:
Jesus han låg i en krubba,
med detta kan du skiten bort skrubba.
Tror det löd så ;D
Och vet ni vad det var?
Peeling och ansiktsmask :D
TACKTACKTACK! :D:D:D:D:D
Nej men nu ska vi prata lite mer :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0