- jäkla tjockis!

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera nu igen.
Men jag känner inte riktigt att jag har haft tid att
skriva hela tiden :(
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, och jag ska ta
och skärpa mig nusnart när det kommit igång mera
med julen och så vidare, känns som att det kommer
att finnas mer att skriva om då :D
Och förhoppningsvis så kommer det även lite bilder
också, då jag har varit väldigt dålig på att lägga upp
bilder..
Fast, jag har ju ingen kamera, så hur i hela friden hade
jag tänkt att jag skulle kunna ta bra bilder? Hmm..
Det är värt att tänka lite extra på ;)

Just nu sover Noah.
Förut så var jag, Nois, mamma och pappa och käkade.
Sen så tvingade jag mamma att springa runt på stan,
sen så snodde jag med mig Noah hem innan mamma kom ;D
Vi myste och åt lite, han har nämligen börjat med tillägg
då mammas mjölk inte riktigt räcker till skitungen längre ;)
Han växer och växer, kläderna får kastas på hög, och tro mig
den högen bara växer ;)
Tur att man känner några som ska ha bebis snart då,
för här finns det massor att hämta :D

På tal om bebis,
Alexandra har ju fått beräknat att lilla Alex.JR kommer dagen
efter min födelsedag :D
Tänk om lillskiten ploppar ut en dag för tidigt :D
Fatta vilken födelsedagspresent jag får då :D
Jag har letat och letat som en idiot efter julklappar till tjockisen
men plutten i magen :D
Hm något hittar jag väl :D


Någon som har förslag på vad man kan köpa för bra julklappar?
Alltså till dom flesta inte bara till en viss person :D



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0