- julklappar.

Hej!
Klockan är ungefär 19.20 och dagen har gått sååå jävla segt.
Sov hos min kära fästman inatt,
puss på det för det var längesen och efterlängtat :*
Just nu så umgås han med sina vänner och sin klass och dricker glögg.
Hm, låter i alla fall intressantare än att bara sitta här och hoppas på att
klockan ska ticka.

Klockan 20.00 är det Idol, för er som missat det så är ju Erik och Calle
som ska duellera i finalen.
Jag tror att Erik kammar hem segern utan problem, men i hjärtat så
vill jag hemskt gärna att Calle blir etta.
Calle har sån härlig mimik, han har utvecklats något graciöst och han gör
det han ska med stil! Dansen han dansar är ju bara ett + i kanten ;)
Erik är en grym sångare, säger verkligen inget annat.
Men jag tycker att han är för enformig.
Jag menar, han har ju vart så otroligt grym från första gången han sjöng
för juryn.
Men men, allt kan väl hända och jag gillar båda två grymt mycket.

Jag saknar Rasmus,
jag har inte träffat honom på länge, sen umgås jag ungefär 12 timmar med
honom, och efter det så saknar jag ihjäl mig!
Hjäälp.

Ang julklappar.
Det "enda" jag har önskat mig i år är;
- en laptop
- böcker
- presentkort
- saker som är bra att ha när man flyttar hemifrån

Nu tänker alla "men vadå en dator, det är ju dyrt?"
men jag menade inte så, jag brukar inte önska mig dyra saker.
Dessutom vill jag ha en dator som fungerar bra till det mesta,
den ska inte vara dyr, kanske kosta runt 4000?
Eller varför inte billigare?
Så det så, bortskämd är det minsta jag är!

Och på tal om julklappsköp så är jag nästintill färdig nu!
Jag har hunnit med:
- mamma
- pappa+ hans födelsedagspresent (han fyller 21:a)
- matthias
- marcus
- max
- noahtoa
- ellen
- älskling (är dock inte färdig med honom än ♥)

Nej nu piper Noahtoa,
och mamma mår inte bra.
Måste ta honom!
Dags att byta blöja tror jag minsann!
Ha det bäst, skriver senare.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0