- lillskiten.

Godmorgon!
Söndagen den 27:e December 2009.
Tänk att idag blir Noah hela 4 månader!
Den lilla klutten, jag kommer ihåg när han precis
kommit ut och var helt full av fosterfett.
Nu ligger han där inne i sängen och sussar så sött efter
att ha käkat en hel flaska!
Han somnade när jag matade och när vi skulle rapa så kom det
en liten liten rap men han hängde hela tiden och var helt lelös
för att han var så trött.
Då 49,5cm och nu 64,5!
Tiden har gått så ruskigt fort, nästan så fort att man inte riktigt
hinner förstå det själv faktiskt!

Igår efter sista inlägget så la jag mig i soffan och kollade lite
på tv, det var något med Madonna och Afrika.
Sen kände jag att mina ögonlock blev tyngre och tyngre.
Då gick jag in och la mig i mammas säng för att jag skulle höra
Noah bättre.
Efter ungefär en timma så kom mamma hem.
Jag flyttade från hennes säng och hann somna innan jag lagt mig ner :P
Haha, jag antar att jag var lite trött? (A)

Jaja skriver senare!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0