- mellandagsrea.

Hejsan!
Vet att det är lite sent jag skriver men kom hem för typ 1timma sedan.

Igår så gick jag, Älsklingen och Lukas till Lotta för att vara barnvakt
åt Leah :)
Sen sov vi där och imorse så gick vi ut med vovvarna,
och sedan så klädde vi på oss och jag och älsklingen tog med oss
prinsessan ner på stan där jag shoppade allt som fanns med i tidigare
inlägget + mössa,vantar och halsduk till sessis.

Efter en runda på stan så drog vi upp till Elgiganten där älsklingen min
köpte ett spel till xbox.
Kan ni gissa vilket?
Jo left4dead2 (stavning?!?).
HAHAHHA.
Jag och stavning :P

Sen så drog vi ner på stan där jag skulle möta Saam :)
Älsklingen drog hem och jag, Saam och Leah drog till Maistro
där vi käkade pizza :)
Sen så blev det en tur till på stan och ytterligare mer shopping för
min del (A) det finns även det med i det tidigare inlägget.
Sen så var det dags att bege sig hemåt.
Saam åkte hem och jag och Leah skulle upp till mamma så att jag
bara skulle få gå på toa och då visade det sig att älsklingen ville att
jag skulle med honom, hans syster, mic och leah till deras farbror.
Ungefär 1 timma senare så satt vi i bilen påväg dit :P
Jag hade aldrig träffat honom förut så det blev roligt :)

Vi käkade mat, fikade, spelade, byggde lego osvosv i all oändlighet :P
Innan vi kom till stan så stannade vi förbi hos svärmor,
riktigt trevlans fast det bara blev en snabb snabbis.
Väl hemma i stan så hann jag in på ICA för att köpa blöjor innan dom
stängde. Puh, tur att man hann för annars hade det blivit jobbigt :P
Stackars Noah i så fall.
Sen så gick jag hem, mamma skulle iväg ikväll..
Så ikväll är jag barnvakt åt Panono :) Hihi,
fast han bara sover, äter och bajsar så det är inte så jobbigt ;)

Vill ni veta förresten?
Jag har införskaffat ett Åhlénskort nu,
kände att det var på tiden!
Hihihi, busfrö jag är :D

Tänk att jag sitter här och min spelningslista har varit väldigt
blandad :P det här är lite av den;
Busungarna - tomten jag vill ha en riktigt jul
Erik Grönwall - higher
Westlife - What about now
Calle Kristiansson - Walking in Memphis
Melissa Horn - Vår sista dans
Britney Spears - If you seek Amy
Mariette Hansson - Dear mister president
Wham - Last christmas
Black eyed peas - Meet me half way.


Lite bilder från dagen :)
Snodda från älsklingens kamera då jag råkar ha en egen sladd
som passar i hans kamera och då han råkade glömma den i väskan (A)


Sessis i sin nya halsduk, mössa och vantar :D
Här väntar vi på att vi ska bli upphämtade för att kunna åka till farbrodern :)


JAG ÄLSKAR DIG!


Jag och sötaste lilla vovven :)
Faan älskling du har rätt! Jag ser verkligen sur ut :P


Sötsessan!


TACK FÖR IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0