- nya bilder.

Dessa bilder är tagna precis nu!
Är hemma hos pappa och Noah är så finklädd!
Det han har på sig är en julklapp från mig och Marcus,
men vi tyckte han skulle vara lite fin nu så han fick den
tidigare! HIHI.


Charmtrollet nr1!
"Fracken" är köpt på H&M.


Mammas prinsessa var ju också med såklart :)


Mina två minsta prinsar!


Syskonbild!
Jag ser hemsk ut!
Dessvärre saknas Matthias på bilden, men han var så
upptagen med en match på cs så han kunde inte vara med
nu, så det kommer snart bilder på allihopa, när vi även ser
normala ut ;)


Snusi och Panono :)


Här kommer några bilder som är någon vecka gamla.

 

Haha blev visst bara en bild ;)

Ska käka nu, puss.

 

 


Kommentarer
Postat av: vickis

jag tänkte köpa en sån dräkt till anton men jag gjorde aldrig det.

2009-12-16 @ 19:48:56
Postat av: R

Åh! Det var ju verkligen supergulligt!

GODJUL!

2009-12-17 @ 14:19:21
URL: http://buttons.blogg.se/
Postat av: natalie

vad gulliga bilder :)

2009-12-17 @ 15:28:22
URL: http://natalieliteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0