- Saam <3 Inaa

Hejsan.
Har inte skrivit något idag så kände att det var dags nu.
Min dag har varit lite snabb tycker jag.
Vaknade vid 09.00 och började fixa mig då Saam skulle
åka med tåget från vingåker 10.00.
Vi möttes och gick sedan på stan till ungefär 13.30 :)
Myspys!
Hon bjöd mig på lunch på donken ;)
Vi mötte Jenny på stan också, mycket trevligt.

Kom då och tänka på vad man ska ha på sig på nyår,
och vad man ska göra mer exakt.
Jag vet ju redan men lite mer invecklat vore bra.

Jaja nu ska jag pussas på Noah!
En dagens outfit kommer senare :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

svar:

Det tycker jag absolut! Men först så tycker jag att vi tar en fika nu under lovet, det borde du väl hinna med? :D

2009-12-28 @ 15:52:36
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0