- tidsfördriv.

Test: 300 frågor


44. har du ont nånstans?
Ja, i huvudet.

45. har du gått till tandläkaren detta året?
Om jag har? Och det blir mer nu innan julafton :(

46. vad heter din pappa?
Magnus.

47. har du några syskon?
4 st vilda småbrorsor ;)

48. vilket är ditt favoritdjur?
Alla! ♥

49. äter du ofta godis?
Inte så ofta nu.

50. vilket är ditt favoritgodis?
Polkagrisar, turkisk peppar, bilar och kexchoklad :D

51. vad är det finaste som finns?
Älskling, min familj, mina vänner, djur och barn :D

52. vilken är din favoritdryck?
Pucko!

53. vilket är ditt favorit tv-program?
GREY'S! ♥

54. vilken är din favorit vecko dag?
Fredag och Lördag.

55. vem är din förebild?
Min kära mor!

56. vad är bäst med dig?
Att jag är en social jävel :D

57. har du några komplex?
Hela min kropp är ett enda stort komplex! HATA

58. hatar du någon just nu?
Nej.

59. saknar du någon just nu?
Jag saknar alltid någon.

60. har du kysst en apa?
Självklart! inte.

61. vilket husdjur skulle du vilja ha?
Massa många :D

62. är du allergisk mot något?
Mjao.

63. har du ngt nytt gb-inlägg på bdb?
Hade, men inte nu.

64. hur många bilder har du lagt ut?
Har ingen aning.

65. vad har du valt för bild här ovan?
Ingen?

66. vilket band är det dåligaste som finns?
Har ingen aning.

67. är du kär?
OM jag är :D

68. isåfall i vem?
Älskling

69. vad är din civilstatus?
Förlovad

70. vad har du för sexuell läggning?
Jadu, det kan man ju undra?

71. är du homofob?
Aldrig!

72. är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
Jodutack, massa många!

73. isåfall vilken/vilka?
Många.

74. vilket är det fulaste tjejnamnet?
Det har jag ingen aning om.

75. vilket är det fulaste killnamnet?
Holmort!

76. har du varit hos frisören det här året?
Ja det har jag :D

77. använder du nagellack?
Ibland, men inte så ofta.

78. har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
Gardiner och persienner.

79. har du eget rum?
Hemma hos mamma ja, men hos älsklingen så delar vi ;)

80. har du en dubbelsäng?
Har ingen säng just nu?

81. har du en egen platt tv?
Nejdu.

82. när flyttade du senast?
1:a oktober!

83. vilken stil har du?
Alltiallo :D

84. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
Kändis? haha, ja det får väl bli älsklingen då :D

85. vilken kändistjej har snyggast kropp?
Hm, det var lite svårt, finns många ju!

86. vilken kändiskille har snyggast kropp?
Haha, lika svårt där ju!

87. skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
HAHA, nej.

88. har du hoppat studsmatta det här året?
Jaaa :O usch.

89. vilken är den godaste frukten
Äpple?

90. äter du grönsaker varje dag?
Nja, men nästan.

91. dricker du så mycket vatten som man ska?
Jadå :D

92. är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
Väldigt underviktig, men helt ofrivilligt!

93. hur lång är du?
CA 155?

94. är du nöjd med dig själv?
Nej, det är jag verkligen inte. Mest irriterad på att jag är så jävla smal, och att alla kommenterar det! Jag mår inte bra av det okej? Men det finns inget jag kan göra åt det? Jag äter massa men går inte upp ett skit, har kollat lite och det visar sig att jag har på tok för bra ämnesomsättning så allt jag äter försvinner direkt! Så snälla, nu vet ni , sluta tjata om min vikt jag blir inte tjockare för att ni tjatar utan mår bara sämre!

95. vad är du bra på?
Att vara djurvän och att tycka om alla sorts människor kanske?

96. har du en egen hemsida?
Jepps.

97. är du medlem på den engelska bilddagboken?
Nej.

98. hur gammal önskar du att du var?
Jag vet inte.

99. vad är klockan just nu?
Olika beroende på vilken klocka man tittar på ;)

100. är det jobbigt att svara på frågor?
Nejdå.

101. hur ser din dataskärm ut?
Klumpig?

102. har du städat idag?
Nej, men ska nu :D

103. har du varit ute idag?
Jadå :D

104. vem ringde du senast?
Mamma.

105. vad var du senast arg på?
Inte arg, irriterad.

106. vad har du för status på msn just nu?
Offline.

107. vad har du ätit idag?
Kycklingspett och ris.

108. önskar du att du var tjockare?
OM jag gör!

109. hur många hus har du bott i?
Inga.

110. är du medlem på last.fm?
Nej.

111. lyssnar du på webradio?
Inte just nu.

112. bäddar du sängen?
När jag har en säng ja ;)

113. har du lätt för att somna?
Ibland.

114. snarkar du?
Ja.

115. vad har du för startsida?
typ msn.com?

116. har du ett sladdlöst tangentbord?
Nej.

117. brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
Nej.

118. vad lyssnar du på just nu?
only hope - mandy moore.

119. vad har du för ögonfärg?
Blågröna.

120. vill du tatuera dig?
Ja det vill jag.

121 vad har du för visningsbild på msn?
En bild på mig och älsklingen.

122. vilka sidor/program är du inne på nu?
Blogg.se

123. laddar du olagligt ner musik?
Kanske någongång ibland.

124. har du en egen ipod?
Nej.

125. är du fet?
Det är det minsta man kan säga om mig.

126. vad önskar du dig i julklapp?
Laptop och böcker.

127. ska du köpa prada mobilen?
Nej.

128. har du sett filmen linas kvällsbok?
Nej, faktiskt inte.

129. är du emo?
Nej.

130. vad stör du dig på?
Olika. Djur/Barn och kvinnomisshandel (all misshandel överhuvudtaget men mest det innan),
det är en av sakerna.

131. vad är emo enligt dig?
Jag vet inte.

132. brukar du lyssna på hög musik?
Ja.

133. vad gör du om dagarna?
Är i skolan och umgås med familjen :)

134. tycker du om popcorn?
Jadå :)

135. vilken är din favoritläsk?
Cola.

136. vad är din favoriträtt?
Kyckling eller lasagne.

137. vad tycker du om raggare?
Kan inte svara på det.
Det beror väl helt på hur personen i fråga är.

138. vad tycker du om punkare?
Kan inte svara på det.
Det beror väl helt på hur personen i fråga är.

139. har du skärt dig nån gång?
Ja, men dock inte på någe farligt ställe och då har jag inte skurit mig själv.

140. är du död?
Nej.

141. är du osynlig?
När jag är superhjälte så är jag det.

142. filar du naglarna?
Japps.

143. har du fräknar?
Jotack det har jag, så att det räcker och blir över.

144. har du posters på dina väggar?
Nej, bara tapeter.

145. vem är snyggast i my chemical romance?
Har ingen aning.

146. vem känner du som har haft mest mobiler?
Poppe.

147. vilket är ditt favoritämne?
Allt med Sven är favorit :D
Och sen foto.

148. vilket ämne hatar du?
Finns några.

149. vilket ämne har du bäst betyg i?
Vet inte nu faktiskt.

150. vilket ämne har du sämst betyg i?
Historia.

151. favoritstad?
Vilhelmina.

152. favorit loka?
Olika, dricker de flesta utom den naturella.

153. cola eller cola light?
Cola!

154. älskar du din dator?
Nej?

155. är din dator bög?
Nej, och bög är inte något dåligt.

156. vad är ditt favoritplagg?
Älsklings tröja (A)

157. vilka affärer handlar du oftast i?
Olika. Beror ju på vart jag är också.

158. vart handlar du? (stad)
Katrineholm eller Norrköping.

159. favorit tv-serie?
GREY'S!

160. tycker du top model är roligt?
Ibland.

161. vilken är din favoritbok?
Finns rätt många, men "jag saknar dig jag saknar dig" och "syskonkärlek" är
riktigt bra!

162. favoritfilm?
Titanic, Svanprinsessan, Twilight, A walk to remember.

163. vilken är den bästa musikgenren?
Ojdå, jag gillar ju typ allt.

164. bada eller sola?
Sola :)

165. katt eller hund?
Både och :)

166. åska eller sol?
Solen!

167. vinter eller sommar?
Sommar.

168. knarkar du?
Nej, och skulle aldrig testa.

169. röker du?
Mjao.

170. super du?
Super och super, dricker väl någongång ibland.

171. äter du?
Klart?

172. snusar du?
Nej, men jag har testat och det är vidrigt.

173. röker vattenpipa?
Nej.

174. är MER gott?
Jaa :)

175. tycker du om salt?
I måttliga mängder.

176. har du kysst din egna spegelbild?
Inte kysst, men pussat på kanske.

177. vad tänker du när du ser din spegelbild?
Usch vad jag är smal.

178. ät en banan!
Det är inte gott.

179. har du runkat nångång?
Jo men visst.

180. använder du för mycket hårspray?
Nej.

181. man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det?
Ibland. Fast kanske inte riktigt 100 men många.

182. favorit säng?
Älsklings :)

183. har du en snåpp?
Nej?

184. har du sovit i en säng på ett varuhus?
Nej det har jag inte gjort.

185. vill du ha sex just nu?
Just nu? Men nu sitter jag ju här.

186. vem av alla du hånglat med är bäst på det?
Älskling.

187. favorit meny på donken?
Lilla menyn?

188. donken eller burger king?
Donken.

189. svart eller vitt?
Vitt.

190. rosa eller grönt?
Rosa.

191. död eller levande?
Levande.

192. rädda joppe?
Död eller levande?

193. tittar du på tv just nu?
Nej det gör jag inte.

194. skulle du kunna vara med i en porrfilm?
Aldrig.

195. favorit karaktär i simpsons?
Ingen, hatar det.

196. skulle du kunna sjunga på allsång på skansen?
Självklart, men bra skulle det inte låta.

198. skulle du vilja gifta dig med marilyn manson?
Nej inte då.

199. skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182?
Varför skulle jag det?

200. städat eller stökigt?
Städat.

201. bästa sex platsen?
Det blir vad man gör det till.

202. favorit halstablett?
Men honung eller eucalyptus (stavning?).

203. är du ofta sjuk?
Nej.

204. gillar du anonyma bevakare?
Beror väl helt på.

205. vågar du rapa högt inför andra?
Ja.

206. skriver du mer än 2 utropstecken?
Ibland, beror ju på vad man skriver.

207. vad är klockan nu då?
Mer än jag väntat mig :O

208. vad är det för datum?
2 December 2009.

209. vad ska du göra sen?
Städa och kolla GREY'S!

210. är du inne på msn nu?
Nej.

211. hur många har du blockat på din msn?
Ingen.

212. är nallar söta?
Väldigt :)

213. är jonte söt?
Jonte?

214. vart handlar du helst mat?
ICA nära eller Willys.

215. vilken är din favoritglass?
Typ all glass :D

216. hemmakväll eller fest?
Beror helt på med vem.

217. privat fest eller festa med folk på stan?
Beror också på, men aldrig kul att sitta ute på stan.

218. ditt nordiska favorit land?
Har ingen aning.

219. älva eller vampyr?
Älva tror jag?

220. gud eller djävulen?
Beror på.

221. vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha?
Tankeläsning.

222. hus eller lägenhet, vad väljer du?
Hus på landet, eller mysig lägenhet.

223. favoritgrönsak?
Gurka.

224. har du anorexia?
Nej, faktiskt inte.

225. vem shoppar du helst med; ensam, med kärleken, med kompisen eller med morsan?
Beror på, men helst själv.

226. räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M?
Jadå :)

227. Hur vill du dö?
Snabbt och smärtfritt.

228. skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör?
Nej.

229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör?
Aska.

230. är bilddagboken den bästa sidan som finns?
Nej.

231. hur ofta sitter du vid datorn?
Dagligen, och nästan alltid i skolan.

232. har du klippt ditt eget hår?
Det gör jag nästan jämt.

233. har du gråtit efter att du varit hos frisören?
Kanske.

234. Favoritöl?
Vet inte.

235. vitt eller rött vin?
Vitt!

236. öl eller vin?
Vin!

237. coca cola eller red bull?
Coca Cola.

238. vad ska man blanda vodkan med?
Det beror väl på?

239. havet eller sjön?
Beror på.

240. favorit ö?
Vet inte.

241. vem står dig närmast; mammsen eller pappsen?
Mamma ♥

242. vad klarar du dig inte utan?
Älsklingen, mamma, familjen och mina vänner!

243. behöver du mer kärlek?
Jag har redan all kärlek!

244. blir du full varje helg?
Nej verkligen inte.

245. är du natt eller dag människa?
Både och.

246. är du vampyr?
Ja men självklart!

247. har du varit med i något rollspel?
Japps.

248. favorit the sims- spel?
Det där man kan ha djur :)

249. festa eller festival?
Har aldrig varit på festival så tar nog festa.

250. ska du på pride?
Nej.

251. vill du det då?
Nej.

252. är du transa?
Nej.

253. vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden?
Det finns på tok för mycket.

254. vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt?
Både och, men bara för att kolla inte för att stanna.

255. barn eller vuxen?
Älskar ju barn, men väljer nog båda.

256. när ska du flytta hemifrån?
Så snart jag fått jobb.

257. eller har du redan gjort det?
Nej.

258. går du i kyrkan varje söndag?
Nej.

259. svävar du på rosa moln varje fredagkväll?
Kanske, det är väl olika?

260. har du piercat någon?
Nej det har jag inte.

261. är du laglig?
Nej det är väl ingen människa, inte helt i alla fall. 
Jag menar dock inte att jag är olaglig som värsta ligisten men ni förstår säkert.

262. skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig?
Ja det skulle jag om det inte hade varit så dyrt.

263. värsta musikstilen?
Skrikmusik.

264. rese sätt du föredrar? (båt, bil osv.)
Bil :)

265. är britney en bra mamma?
Ja det är hon. Enligt mig.

266. vem är du mest lik i mumintrollet?
Lilla my.

267. vilken skådespelare är hetast?
Ojoj, det vet jag inte. Finns väl några?

268. tvättbräda eller ölmage?
Tvättbräda?

269. vill du ha barn?
JAAAAA, jag älskar barn!

270. har du sjungit singstar nångång?
Jadå :)

271. vilken är din favorit då?
Olika, men schlager är ju så klockrent :)

272. favorittparfym?
Olika?

273. använder du deodorant?
Ja det gör jag.

274. är du beroende av nånting?
Ja.

276. favorit radio kanal?
The Voice och Lugna favoriter.

277. favorit bil?
Det blev svårt.

278. vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år?
Rktigt bra :)

279. favorit författare?
Dave Pelzer :D

280. vad vill du bli när du blir stor?
Fotograf, vetrinär eller hemmafru :D

281. favorit modeexpert olivia eller sofia båda från aftonbladet?
Har ingen aning.

282. senaste biofilm du såg?
New Moon med Ellen

283. skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner?
Nej, för att det finns dom som inte har några pengar alls!

284. är du rik eller fattig?
Mer fattig än rik?

285. vad tycker du om beckham familjen?
Jag tycker ingenting.

286. favoritsport?
Ridning och basket.

287. silver tåget eller kustpilen?
Har ingen aning.

288. har du sett filmen Spökhistorier?
Det tror jag.

289. var den bra då?
Det vet jag inte.

290. vilken historia är läskigast?
?

291. har du långt hår?
Till ovanför axeln.

292. vill du ha längre/kortare?
Jättelängre eller lite kortare.

293. schlager nörd eller?
Ibland.

294. kunga familj eller president?
Har ingen aning.

295. sämsta veckodagen?
Söndag, i alla fall i Katrineholm.

296. har du en dålig hår dag idag?
Jaa.

297. tror du på ett liv efter döden?
Ibland.

298. är du politiskt intresserad?
Nej det är jag inte.

299. är du rädd för att dö?
Ja och nej.

300. vad är klockan nu då? :D
Oj, väldigt mycket :O











Denna skulle ha publicerats igår men gjorde av någon knäpp anledning inte det.

1. vad heter du? (ditt riktiga namn)
Eva Maria Evelina Lindh

2. vad kallas du?
alltså , det är väl olika ?

3. vad vill du bli kallad?
Evelina ?

4. födelsedatum?
21 april 1992

5. stjärntecken?
oxe

6. lunar?
_intevetjag

7. msn?
[email protected]

8. helgon?
har inget sånt .

9. vart bor du?
i lilla katrineholm

10. vad har du för mobil?
en rosa Sony Ericsson

11. har du en egen dator?
ja ?

12. vem är din/dina bästisar?
Rasmus , ELLEN , Saam och Dennis .

13. har du några husdjur?
aoh , en huuund

14. vad ska du göra i sommar?
ojoj , det vet jag inte än ?

15. favoritfärg?
Rosa , Svart och sen färgstarka färger ;)

16. turnummer?
6 och 3

17. vad älskar du mest?
Min pojkvänn och min hund , och sen mina vänner såklart <3

18. intressen?
Djur , Rasmus , Vännerna och sen en massa annat trevlans

19. favoritband?
Olika men Mika och Ne-Yo är ett stort pluuus :D

20. favoritlåt med ditt favoritband?
Oj, många olika

21. namnsdag?
12 Februari

22. vad skulle du vilja heta? (för-andranamn-efternamn)
Jag har ingen aning , Varför inte heta det jag heter ? fast utan andranamn kanske ;)

23. vad heter du på din msn just nu?
evelinalindh' //

24. hur många online?
23 stycken

25. vem är 15:nde online?
Micke :)

26. vem har du blockat?
Ingen ?

27. hur många olika grupper har du?
Har inga egna grupper , har bara online och offline ^

28. har du några olästa mejl på hotmail?
aoh , 6 stycken

29. har du några nya kommentarer på bdb?
aoh

30. isf hur många?
tvååå

31. hur ser din drömkille/drömtjej ut?
Som Rasmus <3

32. beskriv ditt hår?
Det är typ brunt , axellångt och ser ut som trollhår om jag inte plattar det ^

33. har du några piercingar/tatueringar?
ah , i piercingar i öronen , näsan och naveln

34. vart skulle du bo om du fick välja?
Ute på landet såklart :D:D:D

35. bor du i lägenhet eller villa?
I en lägenhet

36. vilken färg är snyggast på kläder?
Det är helt olika

37. vad har du på dig?
Jeans , tröja , strumpor och sen underkläder

38. har du något i håret just nu?
Hm , har det uppsatt och med diadem

39. vad har du gjort idag?
Varit i skolan och ska snart ut med Vickis , Miira och älskling :D <3

40. vad ska du göra imorron?
Har ingen aning om jag ska vara ärlig , vara med älskling förmodligen :)

41. hur mår du just nu?
Det är bara bra :) lite ont i huvet bara .

42. hur brukar du annars må?
Bara bra :)

43. är du sjuk?
Om huvudvärk räknas så jaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0