- tomtenissenoah.

Godmorgon!
Det är måndag idag, pappa fyller 42!
Det är bara 3 dagar kvar till julafton och det känns
ju helt overkligt!
Nyss var det min födelsedag ju, och det var nyss Noah
föddes!
Inte sjutton var det 4 månader sen han föddes!
Gaaah, det går så fort att man inte hinner med allt som
skulle göras.

Jag är nästan nästan klar med alla julklappar nu,
bara lite småtjaffs som ska fixas, för mina småpojkar
behöver ju mer än en julklapp från mig :D
Sen så är det några få andra personer som inte fått
något än. Men det ska som sagt fixas!
Jag, älsklingen och Noah ska upp till alla affärer vid willys
runt 2, och då blir det väl lite mer införskaffat till julklappssäcken.
Hihih :)

Justja, mitt läsarantal har minskat väldigt drastiskt på väldigt
kort tid, hur kommer det sig?
Läser ni inte min blogg längre?
Är den tråkig? Vad kan jag göra bättre?
Lite mer bilder kanske? Hjälp mig?!

Jag sitter här och har en liten Noah brevid mig i vagnen.
Hans babysitter är borta så vagnen duger sålänge.
Nu har jag tagit ur mjukliften och lagt i hans tjocka täcke,
sen så har jag fällt upp ryggstödet lite så nu ligger han inte helt
plant längre :)
Och vet ni? Han ser riktigt nöjd ut :D

Jag lyssnar ju på musik just nu och jag har faktiskt
en sak att erkänna för er!
Jag har börjat lyssna på Weslifes nya album!
Det är lite pinsamt men låten "What about now" är ju så sjukt bra!
Dessutom är dom ju inte dåliga på att sjunga heller!


Noah önskar er god jul!
Dock med gamla bilder mer ändå :D


PUSS

Kommentarer
Postat av: FannyBanny

GODJUL! :D



Såklart jag läser din blogg. hihu!

Åh vad roligt jag vill också handla julklappar.

hihu. du får hälsa the family!



PUSSPUSSPUSSSSS

2009-12-21 @ 11:07:55
URL: http://hayatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0