- tre på en gång.

Goddag gott folk.
Jag är trött som satan men jag överlever nog.
Med lite musik och några danssteg så ;)
Hahah.

Igår så blev det sent i säng.
Jag kollade fört på "A walk to remember" och det var tänkt att
jag skulle somna efter den.
Jag kunde verkligen inte somna och var inte ens trött så jag stoppade
i film nr2 som jag lånade med mig från pappa igår och det var
"Dirty dancing".
Jag fick för mig att jag vill kunna dansa som dom gör :P
Rätt coolt vore det.
I alla fall, efter att filmen slutat så sa jag att jag skulle sova.
Tror ni det funkade? Nej inte direkt.
Så jag tänkte att jag brukar ju somna till film och klockan var ju mycket
så jag stoppar i film nr3 så lär jag somna.
När "Eight below" hade slutat så var jag fortfaranade vaken och klockan
visade ungefär 04.29.
Herrejösses tänkte jag och sen vaknade jag imorse av att mamma vaknade :P
Det komiska är att jag lånade dessa 3 filmer av pappa igår för att jag skulle kunna
se idag också men icke sa nicke så nu får jag låna en ny :P
Hahah.
Men filmerna jag såg igår är verkligen värda att se!
Jag har sett dom alla utom "Eight below" förut, och den var verkligen bra.
Usch vad jag grinade :P

Jaja, nu ska jag sminka mig och fixa håret.
På med kläderna och sen ska jag med mamma och handla lite :)
Skriver senare och en "dagens outfit" kommer senare :D


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0