- Veckans bästa!

Igår (8/12)
Jag går och pratar med Freddie påväg till matsalen.
Bakom oss går Ellen och resten av pojkarna.
Evelina: Usch vad det luktar äckligt!
Freddie: Ja.
Ellen: Vad säger ni om mig?

Haha jag och Freddie höll på att vika oss av skratt!
Återigen Ellen, allt handlar inte om dig!
Och du luktar inte äckligt ;)
Det var mycket roligare än det låter, och man måste
nästan ha varit där för att förstå :P

Idag m(9/12)
Vi har samhällskunskap och har satt oss i tv-studion
för att redovisa lite.
Det var individuellt så alla skulle göra en redovisning.
Erica hade kört och jag stod på tur!
Jag babblar på lite snabbt och kommer sen till invånarantalet.
Evelina: ...och sydkorea har nästan 40 miljoner fler invandrare än Sverige.
Jag börjar dögarva och får panik, fyfan så spånig jag är!
Evelina: HAHAHHAHAHA, sa jag invandrare? Jag menade ju invånare!

Hahahahah, inte så kul lät väl detta heller, men jag höll på att dö,
och det gjorde även dom runt omkring.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0