- VERNISSAGE 18.00!

Hejsan hoppsan, godmorgon såhär den 3:e advent.
Känns helt overkligt att det snart är julafton!
Det här året har gått så fort och ändå har man hunnit
men rätt mycket.

Idag blir det till att städa och ska nog bada lillgrodan också!
Det var ett tag sen sist, och han som tycker om det så
mycket!
Sen ska jag även träffa min kära fästman, eftersom att det
vart lite tajt med tid igår så kunde jag inte träffa honom.

Imorgon är det måndag och full rulle vad gällande allt.
Först imorgonbitti så ska jag till tandläkaren men min tand som
typ trillade av, sen efter det så ska jag direkt till ängeln (katrineholms bibliotek och konstgrejs).
Det är nämligen så att klass MP2 (min klass) har vernissage men hjälp av MPLO2.
Det är en utställning som handlar om att vara 17år - nu och .
Det är en utställning med 3 olika "inriktningar" 1969 (som min grupp; Ellen, Erica, Rebecca och jag har),
sen är det 1989 och 2009.
Det är rätt häftigt att se hur allt ändrats.
Kom gärna och titta!
Vernissagen håller till på platsen som kallas "hörnet" och det
ligger precis brevid cafeterian och vi tidningarna.
Vernissagen börjar kl. 18.00 IMORGON och håller på i en timme.
Kom gärna och titta!

Även fika med Ellen som gäller imorgon :)
Ska nog bli sallad denna gång!
Känner att det alltid blir samma sak annars!

Nej dags att städa lite nu tror jag.
Skriver mera senare.


Rasmus, jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0