- Were we are.

Hej.
Trodde minsann att jag skulle lägga in en liten bild
på alla julklappar som jag har införskaffat men icke sa nicke.
Jag glömde att ta kort och nu orkar jag inte riva fram alla igen :P
Jag har förresten köpt färdigt alla julklappar nu :D
Puuh det känns riktigt bra!
Fast skulle någon kasta pengar på mig så skulle jag självklart gå
ut genom våran port och rakt in på H&M och köpa ytterligare lite flera :D
Känns som att mina nära och kära behöver såå mycket, måste ju visa
att jag uppskattar och älskar dom!

När jag ändå är i farten på att prata om nära och kära,
så måste jag få berätta för er alla att jag saknar min Saam
något fruktansvärt mycket!
Jag saknar lilla skit vingåker!
Jag känner mig så hemma där bland alla nötter :D
Jag liksom passar in där, åh jag saknar det.
Men snart snart snart så ska jag dit igen :D

Jag har hamnat i någon westlife fas,
och det är lite pinsamt!
Jag har aldrig riktigt gillat dom, men sen jag hörde "What about now"
när dom var med i idol så fastnade jag!
Och nu så har jag suttit typ hela dagen och lyssnat på deras nya album
"Were we are".
Det är riktigt bra och rekomenderas starkt!


Jaja, dags att sluta skriva.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Saam

Lilla hjärtat. Man behöver inte köpa mycket till sina nära o kära, men jag vet hur du tänker. Jag är precis likadan. Men det är ju faktiskt tanken som räknas! :)



Åh, vad gullig du är! :D jag saknar dig med massa mest!

Din lilla nöt! (Y) hihu!



Du kommer snart!



Plus, vadå pinsamt att lyssna på Westlife? Det är väl för sjutton inte pinsamt! :d Lägg av! :D

hihiihihihihihih.



ÄLskar dig lilla Inaaapinaaa! <33333

2009-12-21 @ 22:44:23
URL: http://hayatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0