- som dom coola tjejerna.

=D

HELLU !
det va ju inte igår kan man väl säga ,
känns som om det var evigheter sen jag skrev sist !
okai , så längesen var det inte egentligen men shit the same.
torsdag idag .. vilket betyder att det är snart måndag , och det betyder skola och det betyder att lovet är så gott som slut !
det har varit skönt med lov , men skulle inte säga nej till en vecka till helt seriöst .
vart i alla fall rysligt glad igår, det va GREY'S på tv ! mormor hade envisats om att det skulle sluta sändas och jag trodde ju helt klart på henne , men sen så såg jag att dom gjorde reklam för att det skulle börja igen , och fyfan det är ju så underbart ! love it ! ♥

dagen har varit rätt seg faktiskt :P
gick upp runt halv åtta , vi hade tvättstugan idag och man kan väl säga att det behövdes riktigt rejält !
nu är det mesta tvättat . Jag blir lite trött på dom som äger det hära, först och främst så fungerar torkrummet knappt , ingenting som man hänger upp blir tort , det blir bara skitfuktigt eller dyngsurt och det betyder alltså att ingenting är torrt när tvätttiden är slut . Men nej serni , nu har dom ändrat så det är TRE tvätttider om dagen istället för TVÅ ! förut var det 07.00 - 14.00 och 14.00 - 21.00 , men nej nu så är det från 07.00 - 12.00 och 12.00 - 17.00 och sen 17.00 - 22.00 !
jag menar vad tänker dom med ? man får inte en tvätten halvtorr på 7 timmar , hur fan ska man då lyckas få det på 5 timmar ? GAAAAH ! blir bara irriterad !

på tal om ingenting så har älskling sin kudde här (A)
därför jag har sovit så bra nu när han inte sovit hos mig ;) hah
alltså dom två senaste nätterna då han inte sovit här så har jag haft hans kudde (A)
och fyfan så bra jag har sovit :)


jag längtar verkligen till sommaren !
tillbringas ska den till störst del göras ute på landet med älsklingen och hundarna ,
vi måste alltså få busan att inte skrämma lukas eftersom att hon nog ska med .
Hon bråkar och hon beter sig som en monster rätt va det är , man tycker nästan illa om henne .
men hon är mitt hjärta och en chans till är jag villig att ge henne, dessutom så är hon ju bara strax över året .
aja , anyway ! längtar som bara den , :) thihihih

     


dags att klippa mig snart också , vet inte riktigt hur än men håret måste kapas , det är på tok på långt och slitet .
Dessutom så måste jag färga mitt hår igen , det ser helt enkelt förjävligt ut !
måste också köpa lite nya kläder och skor ! huh , orkar inte med allt skräp som jag har , ibland så önskar jag att man kunde vinna några tusen , eller varför inte ett presentkort någonstans med skitmycket pengar på ?
hm , wellwell jag måste inventera vad jag egentligen har och inte har ! jag tycker att jag har massor med saker som kläder och skor och väskor och sånt ! men vad har jag egentligen ? jag har ingen aning !
det måste jag i alla fall ta tag i ordentligt .
btw så lyssnar jag just nu på disneymusik , jag veeet att vissa kommer tänka nu att jag är seg och larvig och dum i huvudet . men vet ni ? hah , jag bryr mig inte ! jag gör det om jag vill och jag bryr mig inte om vad alla andra tycker *rycker på huvudet som dom coola tjejerna gör när dom ska dryga eller vara coola* hahahah .
disneymusik handlar i alla fall om något , det ger en återblick eller bara en blick , något som man tycker passar in.



jag är kär i rasmus ♥


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0