- chokladbollar är myspys.

=D

sitter nu här hemma hos pappa .
Pappa är och jobbar och marcus är med honom idag, så jag är här hemma med max :)
jag och max har nyss kollat på film och ätit popcorn och nu så sitter jag här för att uppdatera min blogg lite då internet fortfarande inte fungerar hemma ! :O

Skoldagen har gått fort tycker jag , och nu så är det äntligen helg!
ska sova hos älsklingen inatt , ujuj vad jag har saknat honom !
myspys och chokladbollar förstår ni :) thihhihi

På måndag så är det reklamaffischen som gäller och jag längtar verkligen :) det är så himla kul !
har också ekvationer att göra , sen engelskaprov på tisdag och historieprov på fredag , och inte nog med det så ska svenska "slutsatsen" lämnas in på fredag också !
men sen efter det så är det LOV !
jag tycker inte illa om skolan med det dära lovet kommer verkligen att behövas !

nej jag ska väl sluta att skriva snart och vara lite social med lillemax nu innan han ska sova :)
men ni får ha det bäst och är det något som ni vill så når ni mig på mobilen !
puss ! :*



jag älskar rasmus ♥



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0