- det är ett fel.

=D

sitter just nu hemma hos papi , ska käka lite mat !
internet funkar fortfarande inte hemma så passade på att sno brors dator ;) thahha
hade ju matte förut , det gick skitbra och jag verkligen kom igång mot slutet , självklart innan vi skulle sluta .. hm .
på fredag ska hela den dära svenska texterna vara inlämnade :O jag som knappt gjort hälften och så fungerar inte internet heller :O gaaaah , känns som om jag har lite press på mig , men vafan jag hinner nog på ett eller annat sätt.
justja , idag så hade jag min svarta nya kjol också , fungerade riktigt bra :) förutom att det vart en konstigt väck mellan linningen och själva kjolen . men men det gööör inget :)

är det jag som gör fel ? vad gör jag egentligen ? har jag gjort något ? varför är det alltid jag som får ta skiten ?
det är några av frågorna som jag ställer mig själv idag .. ingen behöver fråga då det inte är som någon tror .

har bara träffat älsklingen en gång idag också :( usch det är jobbigt !
busan vart glad när jag kom hem också , ovanligt ;)
nej men hon blir bara värre och värre och det är jobbigt , jag orkar verkligen inte ! hon är inte som någon annan hund ! hon beter sig inte ens som en hund ! hon måste ha något som inte är som det ska i psyket den dära hunden !
visst hon är världens bästa hund när man är hemma men ute så är hon en riktigt idiot och en monster !
orkar inte med det , man skäms och man mår dåligt för att hon beter sig så !
Funderar också på om jag ska ta och byta namn på bdb , inte för att jag typ är inne där länge och så men är så trött på mitt namn där !
nej men nu så ska vi väl äta !
finns på mobilen om det är något och om internet inte vill hoppa igång igen !

i love you , du är bäst !
rasmus ! <3




-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0