- en ursäkt för mycket.

=D

jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit i bloggen på länge men mitt internet hemma har varit fuckat och jag vet inte allt . Förlåt igen , känner mig riktigt dåligt nu när jag inte kunnat skriva ! nej men nu så ska jag sluta be om ursäkt , det är ju inte mitt fel att internet  fuckar ! eller hur ? nej men inge mer ursäkter nu . 
Helgen har i alla fall spenderats med älsklingen :)
sov med honom massa mycket :) 
på lördagen så kom camilla och emma in till stan , jag snodde lilla emma och vi drog runt på stan och kollade lite , jag fyndade och köpte en svart kjol och en vit tröja med något snöre eller vad man säger på ;) sen på kvällen så gick jag och älskling en långpromenad med lukas och passade på att smita förbi hos lotta och michael , dom har nämligen flyttat :) jättefin längehet är det och lillsnuttan hon bara växer och växer :D 
söndagen spenderades med pappa , max , busan , älskling , lukas och liam :) vi gick till gropen och fikade megabullar och varm choklad :)
på kvällen så hjälpte jag lotta att passa lillan lite när dom fixade och sen så drog vi och handlade och sen så käkade vi kyckling , pommes och vitlöksdressing :P muuuums ! dessutom så åt jag , lotta och rasmus en hel hallon/och något mera paj med massa vanlijsås ! ujuj ! en tredjedel var :P 
vart  proppfull i magen och kunde knappt gå hem :P fyfan ;)

sitter nu här i skolan i stora datasalen , får nästan ont i huvudet för att alla gapar sådant ! 
vi har precis fått gått in i boktipsgrupperna och hört lärarnas utvärderingar och frågor , det gick helt  tvärtemot våra förväntningar , det gick SKITBRA :) massa bra beröm ! huh ! :)
efter det här så har vi engelska .. känns lite jobbigt men vafan ! 
lunchen är i alla fall efterlängtad som fan :) lasagne idag :) thihihihhihiihi

mina glasögon borde ju komma någongång nu i veckan också .. hm , lite läskigt faktiskt ! 
det är den andra februari idag , fan vad tiden går fort :O och tänk att igår så va det bara en månad kvar tills my lööv ellen fyller hela sjutton år :) thihih , puss !

jaja , nu ska jag och my lööv kopiera reklamanalyspappret , skriver nog senare om internet tillåter det ! 


pusspåer :*


JAG ÄLSKAR DIG RASMUS ! ♥




-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0