- grym är vad jag är.

=D

HELLU ! ! ! :D:D:D
bra humör idag igen ? ohyes !
dagen har börjat bra , sjukhuset imorse och kom till skolan runt halv tolv.
hade lunch och sen idrott , körde basket på idrotten och jag är grym ! :D
efter det så hade vi historia , men ingen från BF (barn och fritid) var där så vi kollade film och slutade lite tidigare ..
det som är bra är att imorgon så har vi i MP1 sovmorgon till historian , och BF måste vara där då ;) hahaha
efter det så är det multimedia .
svenskan ska vara inlämnad imorgon också , känns som om det kommer att bli skit men jaja , man ska ju göra sitt bästa eller hur ?
hm ...

internet va nyss helt cp och stängde av sig själv och allt :O
men nu verkar det fungera .. eller ja en stund än så länge ;)
söndag är det lisa som gäller . yeeeah ! (Y)
;D

neeej nu ska jag städa lite och sen ska jag väl ta och gå ut med mitt odjur ;)
skriver KANSKE senare , om jag har tid och om jag inte somnar ;) hahah
rätt logiskt men men :P

PUSS ! :*

jag älskar rasmus ! ♥

-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kalla inte Lucifer för odjur !

bästaste bästaste besten i världen jue !

Morfars gula kissekatt

2009-02-26 @ 21:34:12
Postat av: rasmus

Och på lördag ska du med till spökbacken :O glöm inte att skriva det....

2009-02-26 @ 22:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0