- med hjälm och piska.

=D

skrev inget igår ! gaaah känns som om jag börjar tappa greppet igen !
nej nu är det dags för skärpning ! 

gårdagen spenderades hemma hos bästisdennis ,
vi kollade melodifestivalen och käkade popcorn , godis och drack cola :)
riktigt trevlans !
dom enda som va någolunda bra va ju molly , bwo , emd och velvet !
Eller alltså det va det som ja skulle kunna tänka mig gå vidare !
tur hade vi och emd och molly gick till final !
och självfallet så gick mina röster till molly , hon är grym !
fattar inte riktigt hur folk tänker , visst dom i rött som sjöng youyouyouyouyouyou hela tiden , dom va inge bra så men det svängde om låten ! fattar heller inte hur hon sofia men låten alla kunde gå vidare ? fattade ju inte va hon sjöng ens ? :O
eller han den äldre farbrorn som ulla fastnade för ;) jaja , bwo va ju bra iaf ;) eller inte bra men bättre än dom dåliga ;) gillade dessutom alexander med hjälm och piska ;) hahahahaha , vi skrattade så vi skulle dö eller något !
men bäst och då menar jag bäst ! är ju verkligen pål och pihlman (stavning?) , gillade dock låten tingeling bättre än låten om farfar men dom är ju grymma ändå :D
efter att kunna ha pustat ut när dom rätta gick vidare så kollade vi lite på hot chick !
den är ju så grym , och grät av skratt gjorde vi :) missade slutet då jag skulle hem och hade velat sett den filmen med min älskling !

satt uppe till ungefär två på natten , kunde verkligen inte sova !
skulle ha pratat med älsklingen i telefonen men han somnade runt tolv eller något ;) hahah
vaknade ändå relativt tidigt då mina brorsor eller snarare max sov här ^ ,
busan sov hos pappa inatt och hon vart överlycklig när jag vaknade och hon upptäckte det  :D
gillar henne min lilla prinsessa !

dagen har bara rullat på och mamma och marcus drog iväg ,
va alltså barnvakt åt max ! vi gjorde lite semlor , tittade på film och sen kom pappa och hämtade honom !

Jag saknar rasmus massvis !
vill bara att han ska vara precis här , exakt nu !
jag älskar dig ! ♥


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0