- ofunkande skrivare.

=D

vårat förbannade internet fungerar fortfarande inte hemma ! 
jag börjar bli tokig och frustrerad.
Helgen har varit trevlans och Selina vart överlycklig då ozzy va hemma hos oss :D 
Måndagen va är helt fantastisk dag ! hade bara mediakaraktär sen efter det så slutade vi ! lärarna va sjuka och borta ;) så jag och PP drog ner på stan och tog en fika innan hennes 11.55 buss skulle gå :) mycket trevlans ! puss på det :*
Igår va det tisdag och jag va hemma från skolan , hade så fruktansvärt ont i huvudet och magen ! gaaaah , dessutom så missade jag engelskaprovet , det hade jag helt otänkt på att  det skulle va igår .. aja , det får väl göras på en sovmorgon istället. 
Sitter just nu i stora datasalen och har mediakaraktär, vi  är nästan precis färdiga med reklamaffischen , men vet ni vad som händer då ? jo bara för att vi ska skriva ut det sista så fungerar inte skrivaren ! gaaaalet . Reklamaffischerna ska sättas upp i mediakorridoren också, huh ! 
Efter mediakaraktären så har vi bild , måste bli klar med kollaget idag också , men det klarar jag nog , det känns som att det inte är så mycket kvar att göra på det. Efter det skulle vi ha haft datakunskap , men det verkar som om torbjörn är borta idag också så det blir nog ingen datakunskap , och i så fall är det svenska efter det om vi inte får jobba hemma vill säga .. hah, vi får ju hoppas på det bästa ;)
Jag saknar min kusin ! Saam , det va längesen sist nu ! kom hiiiiiiiiiit ! ♥

jaja ! 
jag är lycklig just nu ! 
har vart riktigt lycklig på sista tiden,
känns som om allting är som det ska igen :)
och snart är det dags för den stora hemlisen ;)
några vet den och andra inte !
thihihih , puss på hemligheter ! 

jag älskar rasmus ♥


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0