- powerpuff.

=D

nyss hemkommen ,
har handlat lite hundmat till busanlusan och vart på stan och så med bror hela dagen :)
riktigt naajs !
älsklingen va också med ibörjan , han sov nämligen hos mig inatt :D:D:D:D:D
annars har det väl inte hänt så vidare mycket idag ?
köpte en "hundbädd" till busan idag, köpte den på ÖB faktiskt , just för att jag tror att hon inte kommer använda den så flitigt .. irriterade mig lite på att den är mestadels blå , men aja :D
ni skulle fått en bild men sladden till telefonen vägrar att fungera just för tillfället ;)


nej men , om ett tag så ska jag iväg och träffa min powerpuff pingla lisa :D
puss på det ! :*


men men ,skriver nog senare :)
puss ! :*


jag älskar rasmus ! ♥


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0