- projektbloggen.

=D

HEJ !
riktigt bra humör är jag på måste jag få säga !
kom upp rätt tidigt imorse och jag behövde inte skynda på överhuvudtaget ,
hann med allt som jag skulle göra !
mötte ellen , vi gick till skolan och hade mediakaraktär.
Just nu så jobbar vi ju med klimatkampen och min grupp kom igång ordentligt ,
massor med idéer och sånt , fixade även en mejl och en blogg till projektet ! kommer skriva utt bloggadressen sen när vi kommit igång lite mera  :D
efter det så va det bild , vi va i fotostudion och fick reda på att vi ska fotografera i extremnärbild och sen skriva ut bilden och sedan måla av den :) rätt kul , och ellen och jag gjorde om lite bilder som vi sen larvade oss och skrattade åt som idioter ! :D hahahahha , kul som fan !
efter hade vi datakunskap och hade något med att skriva massor att göra .. hm ,
svenskan behövde vi inte ha för att vi ändå skulle jobba hemma :) skönt som fan :D

aja , men måste nog sluta nu !
har svenska att göra och sedan skriva lite idéer och blogga om klimatförändringarna !
men ni får ha det bra , skriver nog mera ikväll !
PUSS :*



jag älskar rasmus ♥

-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0