- riktiga amatörer.

=D

vaknde i morse av att mamma väckte mig ,
- evelina ! klockan är fem i halv åtta !
jag vaknade snabbt till liv och fick först lite panik , jag brukar gå hemifrån ungefär fem i åtta.
jag tog ett djupt andetag och reste mig upp ur sängen , jag klädde på mig , sminkade mig , fixade håret , käkade frukost och drog ut med hunden .. när jag gick hemifrån va klockan i alla fall fem i åtta :O
det är ju så konstigt , för jämt när jag har lite tid på mig så blir jag klar på direkten !
och när det är låååång tid kvar innan jag måste gå , ja då får jag oftast skynda mig mot slutet för då är jag inte klar med något av det jag ska . hm konstigt .

första lektionen är ju multimedia och jag och ellen håller på att göra en egen hemsida .
Den ska handla lite om bloggar och bloggare , men är långt ifrån profssig utan bara en amatörsida,
men jaja , det står i våra uppgifter att vi måste göra det så , bäst att det görs så att det i alla fall blir gjort ;)
efter multimedian så hade vi mediakunskap , vi fick analysera lite bilder och sedan även fortsätta med reklamfilmsanalysen. Jag vart tack och lov klar med min idag och jag tyckte det vart riktigt bra :)
det är så att idag på eftermiddagen så skulle medialärarna iväg , så alla lektioner med dom som va på eftermiddagen vart inställda , vilket skulle betyda evigeters rast , för att vi skulle ha lunch efter mediakunskapen och sen matte och engelska och sen idrott .. men vi hade ingen engelska och matte , MEN tack och lov så fick vi flytta fram våran idrottslektion och rasten kortades snabbt ner :) tidigt slutade vi också :)
tog sällskap med min powerpuff hem , skönt när solen sken och snön som låg på taken bara droppade ner , känns som att våren nästan nästan är påväg .. nu ska jag inte säga så för att det kommer att bli ruggigt kallt snart igen , det kan jag nästan lova .

på fredag så ska även svenska/idrotts-arbetet vara inlämnat !
herrejösses alltså ! men jag är ju klar med grunden till allt så resterande delar ska bara finslipas , och tack gode gud för det alltså !

på tal om svenska , vi jobbar med klimatkampen på svenskan .
och när vi satt i grupperna och pratade igår så satt jag och larvade mig med bom.
jag sa typ du är ju söt , och han sa du är ju sötare .. osvosv ..
sen så tittar han på mig och säger ,
- din söthet är större än fattigdomen i afrika .
det vart helt tyst och sen började vi skratta ,det lät så kul men ändå så gulligt .
aja , han är för gó han :D

nej nu är det dags för mat .
är riktigt hungrig .

puss på er ! :*



jag älskar rasmus ♥







-evelinalindh'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0