- sanningen om diamanter.

=D

internet fungerar fortfarande inte hemme . Väldans frustrerande måste jag få säga !
började dagen i skolan med mediakaraktär. Vi fick ett nytt litet projekt som ska vara färdigt nästa onsdag, vi ska göra en reklamaffisch på boken vi har gjort boktips till. Det är alltså jag , ellen , sigge och andreas i en grupp ! allting går prima och vi börjar redan på måndag med att fixa den riktiga affischen ! vi gör en affisch om boken "Sanningen om diamanter" som är skriven av Nicole Richie.
efter det så hade vi lunch , det stog att det skulle vara kyckling men inte fan fick vi det :O
efter lunchen så hade vi bild, jobbade med kollagen och dom ska vara färdiga nästa vecka :O hoppas jag hinner !
det är mycket till nästa vecka , historieprov, engelskaprov och nu på fredag så ska svenskan vara inlämnad och texten är inte klar , har massa kvar ! aja det är lungt , jag har ju två dagar på mig.
Sitter just nu i datasalen på övervåningen och ska ha datakunskap !
stog nyss och pussades med älsklingen också :D mysigt som alltid ! ♥

nejnej nu är det time to go !
vi hörs !
puess ! :*


jag älskar rasmus ♥


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0