- vi finns på samma jord.

=D

jag har tänkt lite , och jag har kommit på att under hela dagen som gått så har jag nynnat på olika låtar ,
nu när jag sitter här och lyssnar på musik så har jag insett att det är disneylåtar som jag nynnat på !
och inte vilka som helst , utan dom låtarna som finns med i tarzan , och det är bara dom på engelska som jag nynnat på ! det är ju sjukt att jag inte kom på att det va dom låtarna förns nu ;) hahah , typiskt mig .

på fredag så ska ju även individuellaval-lappen vara inlämnad !
dags att välja vad jag vill göra inför åk.2 .
nu i ettan så har jag historia , och jag funderar på om jag ska välja Litterär gestaltning , den kursen är en 100 poängskurs och håller på under hela tvåan.. det finns inge så mycket att välja på som är till någon nytta men , det löser sig nog i slutändan i alla fall . I trean funderar jag i alla fall på att välja fotoB kursen på 100 poäng , om den inte ingår i våra kursplaner vill säga , men det tror jag inte.
 Usch , bara att tänka på kurser och skolan och att vi snart slutar ettan , det känns lite jobbigt . jag menar , min framtid ? hur kommer den att se ut ? kommer allt att gå som jag vill ? hinner jag med allt ? jadå , någon sorts framtid får jag , det brukar bli bra till slut . aja , dags att sluta tänka på det och börja tänka på att sova kanske ;)
men först ! ut med busanlusan , det kommer bli jobbigt det känner jag redan nu , hon älskar snö och det är massvis med snö överallt där vi bor .... morr !

btw så måste jag köpa lite nya kläder och skor ! gaaaah , det är så hemsk väder att skorna blir dyngsura ! om bara slasket åtminstonde kunde bara goooo away ! det är ju slasket som sabbar och förstör !
nejmen dags att dra nu !
 puss :*


- i love you darlin' , ♥



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0