- ibland så har man en hemlig hemlighet.

=/

Sitter här och är rätt så trött faktiskt ,
igår kunder jag nämligen inte sova , spelade ingen roll vad jag gjorde !
Jag satt på msn rätt länge , när klockan va ungefär runt 01.30 så började jag städa i mitt rum ? jag plockade och rensade och torkade golv och allt möjligt . Sen så loggade jag ut från msn men fortsatte att plocka och fixa . Jag tror inte att jag la mig i sängen förns klockan va ungefär 03.15 ?
men varför liksom börja städa ?

vaknade upp i ett skinande rum iaf ,
klockan va runt 10 när jag vaknade , foten kändes rätt bra ändå för att ha åkt på stryk igår alltså ,
sjukhuset idag igen och ingen frukost hann jag äta innan mami stressade iväg oss :P så hällde upp en petflaska med skållhett (stavning?) te och skönt va det att dricka när man kom ut i den bitande kylan. Sen så va det bara att gå hem och äta lunch . Busan tyckte också att lunchen va rätt god antar jag ;) jag och busan lekte lite skönhetssalong igår , vi klippte klor , borstade lite päls , hade massage med hennes massagevante och lite sånt :) nu är hon alltså fiin :)

Idag va det tänkt att baka chokladbollar med älsklingen också och även sleeptajm , men vi får väl se hur det blir med den saken då allt inte riktigt tycks stå glasklart än .



Jag vet en sak som inte ni veeet ! lalalalalallalala !
men ni kommer att få veta den , i sinom tid såklart ;) thihihi

puss:*


rasmus ♥


"Lips as sweet as candy.
Their taste stays on my mind.
Girl, you keep me thirsty for another cup of wine"



-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det ska bli VÄLDIGT spännande !

2009-01-16 @ 18:51:14
Postat av: evelinalindh'

Åhhh , visst kommer det att bli SÅ VÄLDIGT spännande ^^

2009-01-16 @ 23:43:12
URL: http://evelinalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0