- för längre än föralltid.

=D

vingåker igår då som sagt , mötte hampus först sen kusin !
kliver innanför hennes dörr och ser två hundar, först en söt liten dam med rosa strasshalsband som va vit med lite fläckar , men ingen dalmartin utan långt ifrån ! Och sen OZZY ! min lilla schnutt ! och fyfan vad jag har saknat honom :O det va så sjukt längesen , och han vart så glad när jag kom , han studsade , pussades , satt i knä och hela tiden där jag va :) vart så överlycklig över att se honom igen att jag fan nästan började grina ! puss på schnutt ! :*
pratade lite och åt gjorde vi sen så efter en stund så drog jag och saam hem till sara där också amanda och hennes syster va ! riktigt mysig kväll med läskiga fönster , musik , dans och en massa annat som är lite förbjudet för er ;) hahahah , nerå ;)
sen drog vi förbi oscar som va på fest och sen drog vi hem och sov !
ujuj vad jag saknade älsklingen när jag skulle sova :O så tomt , så kallt ! men hade ju hans tröja iaf (A) och pratade med han en sväng :) ååååh vad jag älskar honom ! ♥

vaknad av att alle satt och spelade och vi gick upp en sväng men la oss rätt snabbt i sängen igen , och sådär höll vi väl på tills det va tårtadags ! mums alltså ! :D
tiden gick och jag saknade älskling mer och mer , tur att han skulle möta oss när vi är i stan med tåget :D ♥
Eftersom att alle skulle till södertälje så åkte vi samma tåg och jag och marcus hoppade av i stan !

Jag vart helt varm och pirrig i kroppen ! där stog han ! världens underbaraste pojk , MIN pojk ! :D ååååh kunde inte låta bli att le och öka tempot , fyfan som jag har saknat honom , och jag åkte till vingåker igår och träffade honom 15 minuter innan bussen gick , men vafan ! Jag skulle kunna gjort precis vad som helt för att få ligga brevid honom igår !
GAAAAH ! att hålla hans hand helt vägen hem , huh , det är som att sväva på rosa moln ! man kan inget annat än le när man går med honom vid sin sida , hand i hand ! man är så jävla stolt över honom ! Min pojkvän ! jag älskar dig rasmus ♥

När vi kom hem till oss så vart det lite myspys i soffan innan mamma och dom kom hem , då drog jag och rasmus ut med busan och lukas :D det gick skitbra och busan lyssnar verkligen på rasmus , hon är skitduktig nästan ;) och lukas då min korv :D duktig han också ! :D:D imorgon så blir det en annan sväng med dogsen !


! JAG ÄLSKAR RASMUS BOOK NEWTON !
Far longer than forever
I'll hold you in my heart
It's almost like you're here whit me
Although we're far apart

Far longer than forever
As constant as a star
I close my eyes and I am where you are















-evelinalindh'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0