- inte min dag idag.

=(

nu är jag så jävla förbannad !
jävla finkärring och skälla ut mig sådär !
vi kunde fan ha bytt sits  ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !

Jag skulle hem från rasmus ,
hade selina med mig också såklart !
Som alla säkert vet så blir Selina lite ivrig när hon ser andra hundar och vill gärna leka med dom !
Och vi gick som sagt runt hörnet och jag skulle precis gå ner för trottoarkanten med Selina när en dam kommer runt husknuten med sin lilla pappilon som genast börjar bjäbba !
Selina rycker till lite samtidigt som jag ska ta klivet ner på gatan !
och se på fan , jag lyckas halka och landa på foten samtidigt som jag tappar selinas koppel och sen så slår min onda handled ner i gatan !
Selina springer lycklig mot den lilla hunden som skäller mot henne ,
jag kastar mig upp och springer , så gott som det går med en dödad fot efter henne och skriker till damen ,
stå still och ta det lugnt hon är inte farlig och vill bara leka .
När jag nästan är framme så springer selina runt den lilla hunden som piper för den är rädd (som pappilons alltid gör om dom blir rädda) och då lyfter damen sin lilla hund i kopplet och snurrar runt !
Smart tänkte jag för jag bad henne ju stå still !
Och Selina tror dom leker så hon skäller (hon skäller som en ilsken hund) och hoppar upp för att hon vill ju leka , för att vill man leka då far man runt och det vet hon ju !
Jag sliter tag i selina och flyttar bort henne .
Jag är J och Damen är D
J: herregud jag ber om ursäkt , hoppas det gick bra ?
D: du det hoppas jag också och bäst att det gjorde det också ! Man ska inte ha hund om man inte kan hålla i den !
J: men jag halkade och det va då jag tappade kopplet .
D: Det är ingen ursäkt , man ska kunna hålla sin hund på vintern också !
J: men jag halkade ju och tappade kopplet !
D: Man ska inte ha hund om man inte kan hålla den !

sådär fortsatte hon hur länge som helst , hur mycket jag är försökte förklara !
jag blev så jävla frustrerad , fattar hon inget !?
det är väl klart man tappar taget om man vill ta emot sig och inte slå huvudet i en gatsten ? eller det kanske bara är jag som gör ! Jag hade ont i foten redan innan och just nu så känns det som om den är av ! och då ska vi inte tala om min handled som är fel på ändå !
gjorde jag fel ? ska jag ta skulden på mig ?
visst selina ska inte springa dit , men hunden skäller och hopppar och då tror hon dom ska leka , hon är ändå bara unghund , det är ingen ursäkt hon ska stanna hos mig , men är det mitt fel ?

usch hatar sånt här !
speciellt när hon , finkärringen själv !
hon kunde väl ha lyssnat ? jag vet att det är läskigt om en hund kommer och skäller , men jag bad henne och sa att det inte va någon fara !
Och hon ska väl inte säga något om att inte ha hund ?
som lyfter upp en liten i bara kopplet ! och sen snurrar !
ajaj , hoppas för hennes egen skull att hon inte springer på mig och mamma imorgon !
kanske bäst att kolla upp foten också ? har fetinont !
Kärringjävel på ren svenska !

Jaja , innan det så va vi iaf som sagt hon rasmus ,
kollad tv, drog till ica och köpte kladdkaka och cola :)
mera myspys vid tv:n .
imorgon så ska vi bara chokladbollar också , om jag kan gå ;)
nej men klart jag kan , ska ju faktiskt sova hos honom också .
rasmus ♥

justfan ! hur lyckas jag alltid ? jag lyckas alltid bli illröd på näsan , alltid ! och alltid på näsan också ! hatar't !

inte min dag idag , nowaay !

nattinatti !
pusspåer:*


"Det du gör idag
det gör också jag
visa allting och förklara hur
Nåt kan va viktigt för dig
men inte för mig"




-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0