- allt bara kom som en chock.

=D

ja , det är ju det som jag alltid har sagt . Jag kan inte sova länge , okai idag va det busan som väckte mig men ändå !
Hon har sovit hos mig hela natten , rätt skönt med tanke på att hon är skitvarm och jag är iskall. Men i nu i morse när hon vaknade till liv så tyckte hon det va så väldans träkigt och elakt av mig att inte klia henne .. Det va ju bara det att jag sov , så hon tar sats från fotänden och hoppar , BOOM ! och landar rätt på mig , snacka om chock jag fick när jag vaknade av att någon eller något hoppade på mig :O men när jag sen insåg att det va busan så började jag att skratta ! Hon är såå larvig och bortskämd vad gäller att bli kliad och klappad . Så hon la sig brevid mig på kudden och sen så fick jag klia henne.
Jag hade tänkt att hoppa in i duschen men jag insåg rätt snabbt att mamma redan hade snott den , hm .
Så jag gick ut i köket och fixade en kopp te istället , undra om jag har blivit beroende av te ? det tror jag fan att jag har blivit .. Hahah , knasigt !

Skulle behöva duscha för sen bär det av mot sjukhuset , eller jag måste ut med busan först .. det hade jag inte tänkt på ..
Så först ut med busan , sen skulle jag behöva duscha för sen så bär det av mot sjukhuset .  Det lät lite bättre ;)

Nej men måste sticka nu , hörs mera senare gott folk :)
pusspåer:*
jag älskar rasmus ♥



mina älsklingar :) ♥



"Följ ditt hjärtas röst för det du tror på
Vi finns på samma jord.
Föddes vi, till varsin värld.
En känsla utan ord."



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0