- att älska är färg.

=D

sitter här nu hemma hos älsklingen :) dags att sova känner jag ! huh , är trött som fan !
dessutom så ska jag sova hos honom inatt :) längesen jag sov här sist :) han har typ sovit hos mig istället för tvärtom , aja skitsamma , sova med honom är bäst ! oavsett vart någonstans det är :) ♥

efter skolan så drog jag hem och käkade , fixade och packade träningssaker , det är fredag och träning med lisa klockan fyra :) det gick bra att träna och mer vikt än dom andra gångerna :) fortare gick det också ! bra där lisa och evelina !
när vi gick hemåt så visade det sig att älsklingen och björn nästan nyss gått från duveholmshallen också , vafan tänkte jag ! det visade sig också att när jag och lisa va i början av backavallen så va älskling och björn vid slutet ;) vi hann i alla fall ikapp dom och tog sällskap ! sen släppte vi av lisa , sen björn och då va det ju bara jag och älsklingen kvar :) vi gick hem till mig och myste massamest :D
efter det vart jag så jävla hungrig :O vi drog till ica och jag köpte lasagne :D ååååååh det är ju bara sådär jävla gott ! godast är ju hemmagjord men iaf , sen vart det chips och semlor :D älskaaa semlor :D
älskling köpte något liknande och cola :)
vi drog hem till mig och moffade mat , semlor och chips och läsk samtidigt som vi kollade på tv :D
riktigt jävla mys va det :D
skrev lite med mamma och sen så slutade det med att vi drog hem till älsklingen för att sova :)
busan fick stanna hemma så mamma inte behöver vara ensam och lukas, min lilla plutt , vart jätteglad när jag kom :) och UTAN busan ;) hah , stackarn !

nej nu ska nog älskling sätta på någon film , vilket betyder att jag kommer somna , vilket är ganska bra eftersom jag är fetingtrött , men men !
nattinatti sov så sött !
puss :*


jag älskar dig rasmus ! ♥


justfan ! jag skulle ju skriva att som alla vet ÄLSKAR jag färg !
och många irriterar sig på att jag ibland är självlysande , så ville bara säga att någon dag ska jag ha alla klädesplagg som har starka färger , Samtidigt ! så det så ! HAH ! :D:D:D:D:D



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0