- den limegröna insidan.

=/

huh , vaknade rätt sent idag , jag har så fruktansvärt ont i magen alltså ! kan knappt gå !
käkade lite frukost och vilade sen så hamnade jag framför datorn en liten stund . Efter ett bra tag kom mamma hem och vi käkade lite glass och chokladsås :) sen så kollade vi klockan och mamma får panik !
- vi har ju tid hos optikern klockan 15.20 !
jag kollar klockan och den är 15.00 !
det är iof inte långt ner på stan från oss men stressigt vart det och inte blev magen bättre då heller .
mamma och jag hade tid samtidigt och han som kollade min syn va skittrevlig :)
vi kom fram till att jag är översynt ! glasögon va alltså något att ha , hm ! dock behöver jag endast använda dom när jag sitter vid datorn eller läser en bok eller så , huh !
mamma hade fel sen innan så hon skulle bara fixa nya glasögon , och hon gjorde förståss en undersökning också !
För min del så vart det ett par svarta plasbågar men "limegrön" insida och sen ett par i typ "metall" ? som va svarta , såg lite tantiga ut men det blir nog bra . Mamma körde på svarta klassiska , tror jag ? hah :P

nej nu ska jag och älskling ut med hundarna !
pusspåer :*





jag älskar rasmus ♥



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0