- det är så att man får gåshud.

=(

usch mår verkligen inge bra , kände det redan igår ! det är ju jobbigt alltså ! huh , men idag så har jag och lisa en bokad tid med en personlig tränare så jag kände att det va bäst att vara hemma och ladda upp så att jag inte är helt död då , det är ju ändå rätt viktigt .

Drog ner på stan med mamma för att jag verkligen behövde köpa ett par mjukisar som ja ska ha till träningen och då så mötte jag hampus också ! det va skitlängesen ! kändes lite lustigt men ändå trevlans :D
sen så kom kenny flygande , ovanligt att han flyger och hoppar och har sig överallt , nej ? hahah pinsamt !

jag saknar rasmus , men jag har hans röda tröja här (A) den luktar sååååå gott att man får gåshud ! jag saknar honom ! geeeee miiiiiig han nuuuuu ! ♥



skriver mera sen om jag hinner .
puess:*



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0