- en limerosa kanske.

=D

som sagt , efter skolan så vart det träning för mig och lisa ! vi hade tur och behövde inte göra svenskan i skolan :) så träningen vart ungefär en timme tidigare ! började med att springa och sen cykla , sen så körde vi på utav bara det , och stretchade som fan i slutet ;) det glömde vi att göra förra gången ;)

Efter träningen så drog jag hem , sen så gick jag till mamma och lämnade hennes kort. Hälsade på Saam som också va där :) sen så kom älskling ner och mötte mig :D LYCKA ! :D ♥ Han är nyklippt och jättefin i håret , eller hela han är fin men ni fattar ;)
efter det så drog vi till ica och handlade ravioli och nudlar , käkade och sen så drog jag, älskling och marcus ut med busan och lukas ! det gick skitbra och det tog ungefär en timme som det alltid gör :)
lukas och älsklingen följde med oss hem , eller ja vi fick ha busan kopplad för hon flög på lukas hela tiden och den lilla stackaren låg inne i min säng och vågade inte röra sig , DUMMA busan !
myspys en stund med älskling , men sen skulle dom hem !
sitter alltså här ensam nu ! usch vad jobbigt och vad jag saknar honom !
och nu tänker alla men vafan , han gick ju nyss ? men OCH ? ser det ut som jag bryr mig om vad alla andra tycker ? hur jobbiga dom tycker jag är eller något sånt ? NEJ ! hahaha , jag älskar min pojkvän så himla väldans otroligt fantastiskt mycket så det så ! HM !

justja , påväg hem när vi hade varit ute med hundarna så pratade vi lite bilar och jag sa att sånna skarpa färger är snygga på bilar , och då säger marcus :
- Men vill du inte ha en limerosa ? :)
jag tänkte och kom sen på att det finns inget som heter limerosa , det heter neonrosa lilla vän ! hah , han är så söt förutom att han har tjatat om mamma hela kvällen som umgås lite med sina vänner nu ikväll ... ungar ;)

aja ska sova nu !
nattinatti , puss :*


JAG ÄLSKAR RASMUS ♥


ser ut som ett spöke på bilden men wtf ;) älskar den ändå ! :D ♥




-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0