- får lust att bara slita av henne den.

=D

sitter här i datasalen på övervåningen och ska snart ha datakunskap.
Kom till skolan runt kvart över elva , jävla mage alltså !
efter datakunskapen har vi svenska och sen slutar vi , alltså slutar vi 15.45 , men jag och lisa ska kolla om vi kan jobba hemma , för orkar inte sitta så länge om man ska träna efter sen , dessutom så är det ju en lektion som hon har lagt till för att förut skulle man jobba hemma då .. aja

Bara sett älskling en gång i skolan , lite tråkigt men han slutar tydligen nu .. men ska ju ändå träffa honon efter träningen , vi ska ju ut med våra hundar :)
justja , ja va rätt duktig imorse , åt rikligt med frukost nästan , gick långt med busan , trotts min sjukt onda mage .
hoppas det blir bättre snart !

Ellen har en jättefin skjortklänning som är röd, blå? och vitrutig , den är jättefin och jag får lust att bara slita av henne den och sno den , okai den skulle inte passa men fin är det ! Själv körde jag på min svarta typ också skjortklänning som jag hade på nyår , sen gråa strumpbyxor , och luggen är rätt bra idag ! förutom när jag kom till skolan , enligt lisa såg det ut som om jag hade ett horn i luggen ;)

just nu så är jag sugen på godis ! måste nog köpa en frukt sen , jag vill inte äta en massa godis , inte för att jag går upp ens ett enda gram oavsett vad jag äter men det är ju onyttigt ändå! Och , det kommer sluta med att jag köper godis eller något ändå :P Hahahahha

aja . skriver senare !
puss :*

jag älskar rasmus ♥



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0