- hurtiga bullar.

=D

hellusen !
soft dag idag , hela dagen har bara seeglat förbi !
hade multimedia och sen mediakunskap , sen efter det hade vi rast och håltimme på engelskan så hade rast i en evighet eftersom vi slutade tidigare från mediakunskapen.
Äcklig lunch så jag och lisa drog till duveholsmhallen och käkade , och jag lovar ! Colan va större än mig fan :O
Efter det så upptäckte vi tantgubben som käkade :P roligt som fan !
sen kom älskling och fredrik förbi :)
trevlanstrevlans , dom skulle och träna så stannade inte länge.

Justja , idag så bestämde jag och lisa oss för att bli hurtbullar ,
så vi hämtade lapp som gymkort , vilket också innebär simning :) dock hatar jag att visa min extremt smala kropp endast iklädd badkläder men vafan , gör't för lisas skull eller något !
påskriven och färdig och imorgon så blire trevlans :)
och dom flesta gymmar för att gå ner i vikt och få mindre av allt ,
inte jag och lisa ! vi gymmar för att gå upp lite i vikt och få det att se bra ut ;) thihihi
pusspådet ! :*

igår va jag med älskling och bakade chokladbollar som vart ljuuuuuvliga :D
myspys med pärlsocker alltså ;) huh ,
jag älskar dig rasmus

Ellen propellern va inte i skolan idag :( trååk ! men det va ju ändå bra att hon va hemma för att pigga på sig lite , och imorgon serrni så kommer hon till skolan igen :D hon är verkligen superwoman ! dundersjuk och sen bara helt frisk ! eller kanske inte riktigt så , men ändå :) hon är min superwoman anyway! ♥


aja , mår inte så bra och har ont i foten och ska sova nu , eller i alla fall försöka !
pusspåer:*
nattinatti !


rasmusbooknewton - true love ♥



saknar min propell !
och
saknar även våra extremt snygga bilder !
måste fan fixa en kamera !



-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA för min skull? xD

2009-01-21 @ 09:18:28
URL: http://lisathastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0