- ibland är allt som krävs en liten förändring.

=D

Som ni säkert ser så ser inte min blogg ut som den någonsin gjort förut !
Den har ändrat färg , utseende och stil helt och hållet .
Det betyder förstås inte att jag inte tycker om rosa längre men jag kände att det krävdes en liten förändring.
Det är bara synd att jag inte riktigt förstått mig på hur man ändrar den med hjälp av kodmallar ? eller hur man lägger till bilder högst upp eller liknande , jaja vi får hoppas att jag lär mig med tiden ^

Har inte varit i skolan idag , och inte igår heller för den delen , har så förbaskat ont i foten att det är svårt att gå ..
Lite jobbigt med tanke på att man har en liten busig vovve som måste ut och gå , sen så spelar det ingen roll om jag har ont i min fot eller inte .
Allt började i söndags då jag och cila hade bestämt oss för att vi skulle träffas vid marias jobb med våra hundar.
Jag fixade busan inför den långa promenaden dit . Det funkade bra med hundarna och vi stannade där väldans länge , i alla fall , sen när vi skulle hem jag och busan så kände jag att det gjorde ont i foten då och då men jag tänkte inte mera på det utan försökte mer att koncetrera mig på att ta mig hem innan det blev alltför mörkt.
När jag skulle till skolan på måndag så gjorde det också ont , eller det gjorde ont en stund sen försvann det och sådär höll det på hela skoldagen. När jag sen skulle hem från skolan så gick det trögt ! Jag hade så hemskt ont och kunde inte fatta varför .
Tisdagen kände jag redan när jag skulle ut med busan på morgonpromenaden att jag kunde verkligen inte gå !
Allra minst ner till skolan :O
Så det fick bli en "överbelasta inte foten" - dag .
Så , lusan och jag gick hem när hon gjort det hon skulle och sen la vi oss i soffan och drack te och myste :)
Likaså idag , kände att det inte va rätt att gå på foten , skulle kanske kolla upp det ?
smart evelina !

Dagen idag dårå har varit rätt frustrarande , har inte kunnat gå som en normal människa och inte heller funkar någonting som det ska , är det inte lite typiskt ?
kollade tv med mami och busan imorse , eller ja i princip hela dagen , förutom när jag ska ha tvättat ..
ibland hatar jag att bo längst upp ! trappor och onda fötter går verkligen inte ihop !

Idag så hatar jag att jag tycker om min hund så mycket ! HUH !
hon är verkligen bråkig och som ett litet barn i trotsåldern ! (stavning?)
visst hon är bara över året men ändå !
Hon drar och drar ,
hon gillar inte tanter med stavar , hon gillar inte tanter med småhundar !
Men vet ni vad jag har kommit på ? Hon känner att jag inte kan gå ordentligt och bara därför så ska hon jävlas med mig ! uschusch , fast hon är ju förjävla söt ändå :) thihih
jag tycker faktiskt om min buslus fast hon inte kan sitta stilla eller ibland är jobbigast i världen ! ♥

Jag förstår mig inte heller på vissa människor , vissa borde skjutas !
mera behöver ni inte veta men va bara tvungen att skriva det , måste ju låta lite cool ;)
Och förrsten , för er som inte vet så älskar jag färg ! färg , och färgglada kläder , därför jag ibland kommer och ser ut som en hel regnbåge eller lyser som en reflexväst ! :)

nu börjar min allt för fantasifyllda hjärna att sluta langa fantasier såå är nog bäst att sluta nu medans jag ändå har lite fantasi kvar ;)
ha det bäst !
pusspåer :*

jag älskar rasmus ♥



"Ingenting kan vara i all evighet.
Alla vet att underbart är kort.
Man får en chans och tar tillvara den eller ser ett minne blekna bort.
För nån' annan öppnas då en möjlighet som ett plötsligt vårregn i april"





- evelinalindh'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0