- kommer att sno den.

=D

Igår så hade jag och lisa en bokad tid med en instruktör på Nautilus ! Det gick hur bra som helst och jobbigt va det ;) hah , Anna som instruktören hette va skittrevlig och verkligen snäll , tack för hjälpen ! :)
 Älskling kom till mig igårkväll och sov här inatt :D myspys som alltid !

Sitter här nu och har precis druckit nyponsoppa , ätit kexchoklad i mörk choklad , slagits lite med älskling och larvat oss ;) hahahah jag älskar honom alltså ! ♥

Papi hade köpt en kamera idag också så lite bilder på busanlusan vart det ;)
hon ska snart hem till honom också kom jag på nu ! han ska vara hundvakt för jag ska till mitt kära vingåker  och min käresta saam ! ♥

sno älsklings tröja kommer jag att göra också ja ! :D thihihih ♥


Jag älskar rasmus ♥♥




så kommer alltså inte sitta vid datorn ikväll så nås på mobilen !
puess :*

-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0