- sådär speciellt som det blir ibland.

=D

åååh vad jag saknar rasmus ! har känts helt underbart att få krama honom idag , eller det gör det väl jämt men idag va det sådär speciellt ! huh , han är ju så jävla snygg den där människan alltså ! jag älskar honom  ♥

skoldagen har bara varit sååå seg , sovmorgon eftersom det är torsdag .
Mötte upp lisa vid tallås , vi mötte upp ellen vid backavallen och sen så hade vi foto.  Vi skulle ta studiefotografier med blixtar idag. Gick rätt bra men inge kul att vara modell :O huh ! speciellt inte när man har en nästa som är röd som ett stoppljus ! aja , efter 50 minuter så bytte vi så nästa halvan fick göra det vi gjorde och vi fick gå ut och fotografera.
Sen lunch , pankaka :D vart inte mätt , men liksom , det blir man ju inte på bara pankaka heller ..
Sen så hade vi idrott , skulle hoppa trampett eller vad det heter så jag fick va i gymmet eftersom att jag inte får hoppa med min fot. Sen efter det historia ! vi hade någon lärarstundet ..
Sen fick jag äntligen gå hem i alla fall.
Imorgon så är det i alla fall fredag . skönt ! puh !

jag älskar rasmus , ♥





-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det stavas "känts" :) och det har varit hur underbart som helst att ha fått kramats och pussat dig idag älskling :) som alla andra dagar ! Jag älskar dig ♥

2009-01-22 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0