- slaget är slaget

=D

rätt trevlans dag idag dårå :)
vaknade runt .. hm , kommer inte ens ihåg när jag vaknade men iaf ,
pappa och max kom förbi , hade handlat lite hundmat till busan och sen så skulle dom till ÖB  ,
jag ville hänga med så medans jag fixade mig någolunda så gick pappa ut med busan.
Vi drog upp till ÖB och det va rätt skönt ute :)
Och jag mötte Torbjörn på ÖB :) riktigt trevlans prick det dära :)
sen så när vi handlat klart så drog vi hemåt , och då va det genast mycket kallare , burr !
Stannade till på donken innan vi drog hem på riktigt ;)
mötte Kim där också , trevlanstrevlans ! Den stackarn hade gjort sig illa på bandyn :(
aja , och när vi käkade så läste vi att "Big Mac" är 40 år , och då betyder det .. att pappa är snart bara 2 år äldre :P
rätt komiskt !

älskar dig ♥


Hemfärden va kall men mycket händelserik då musiken klingade helt rätt i mina öron :)
ohyes, såå härligt !
Väl hemma så kom mamma på att hon behövde gå upp till pappa så jag och busan hängde med .
När vi va där så spelade jag och Matthias och Max lite Madagaskar på xboxen ,
sen så vart det även madagaskar-minigolf med brorsorna och pappa ! jag förlorade inte fast det gick dåligt på en bana ;)
Vi drog hem och drog nästan direkt hem till Micke och Rasmus för att käka lite tacos , älskling vart lite skrämd och va snygg som alltid :D:D

efter maten så lånade jag hans säng en liten stund innan körslaget började.
Körerna va bra som alltid , men tyckte ändå att hanna skulle åkt ut , inte fan Robban ! Han och hans kör va bäst och dom hade så bra sammanhållning (stavning?) och dom riktigt dansar och gör som en kör ska ! men nej , ändå åker dom ut ! GAAAAH ! sur vart jag men men ..
Älskling drog till helmer så vart kvar där med mamma , micke och busan ett tag .

nu ska jag snart sova , är trött som attan !

pusspåer:*

love rasmus ♥


"Feel my heat takin you higher, burn with me, heavens on fire
Paint the sky with desire, angel fly, heavens on fire"




-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0