- som en fisk i vattnet.

=D

känner mig heeelt slut nu !
först skola en hel dag , till kvart i fyra ! sen efter det så drog jag och lisa till duveholmshallen för att lämna in papprena om Nautiluskortet .. allt blev fixat och fiina blåa kort fick vi :) dom kommer dock inte registreras förns om 14 dagar men vi får ju använda det ändå , och dessutom fick jag stå där mitt i allt för att hon skulle ha kort på mig som visas på deras data när jag "drar" mitt kort , pinsamt det vart för folk tittade PLUS att jag som alltid va knallröd på nääsan !
Jag och lisa gick direkt och bokade instruktör så på fredag gäller det :) sen så drog vi och bytte om och drog och badade.
Det första vi ser när vi är påväg ner i vattnet va Christian ! våran mentor , pinsamt ! och han stirrade hela tiden , lääskigt . Bra som fan gick det att simma , men jag hade glömt hur jobbigt det va i början ! aja vi höll på ett bra tag sen så vart det bubblen ;) när vi satt där så kom ett gäng killar som börja ställa frågor och jag och lisa tänkte lite i bubbelpoolen ;) eller hur lisa ;)
- evelina känn här ! hahahah
fyfan , sen så drog vi och duschad och sen så bar det av hemåt för lisas del och ner på stan för min del , skulle träffa mamma , marcus och saam och vi skulle äta ! myspys ! <3

nu är vi på gång lisa , det känns verkligen . Ville bara simma mera när jag va påväg hem !
Men , måste sova snart är trött som fan !

pusspåer :*

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
jag har verkligen världens bästaste och underbaraste pojkvän !
jag älskar honom massa mest och han är helt fantastisk !
jag älskar dig rasmus , mer än allt .
du är mitt allt och du är hur bästbästbäst som helst !
glöm inte det !
loveyou darl'


rasmus hjärta evelina
det är så det ska vara !
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥






-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: Rasmus ;D

Du är BÄST älskling ! Jag älskar dig massa massa mest , för alltid :) <3<3<3<3<3

2009-01-22 @ 15:40:37
URL: http://swerazz.blogg.se ;D
Postat av: Anonym

HAHAHA :D fyfan va jag längtar tills imorn! hihiih :D

2009-01-22 @ 18:23:51
URL: http://lisathastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0