- som om det va igår.

=D

hann inte skriva något i morse tyvärr .. eller hann och hann men jag hade annat för mig så orkade inte ta mig tid att sätta mig vid datorn .
Somnade rätt sent inatt , och nog med det så va det så jävla kallt att jag skakade i hela kroppen , när jag la mig i sängen så gjorde jag det iklädd underkläder , långkalsonger , tights , t-shirt , morgonrock , strumpor , mjukistofflorna , mitt täcke , en filt och selinas täcke ! det va såå sjukt kallt , kunde nästan inte sova alls !
Vaknade som vanlig av en stor tjockisvovve på magen , det börjar nästan bli läskigt att jag inte vaknar direkt utan när hon väl har satt sig , hm !
kollade tv en stund med mamma , drack en kopp te och sen så drog jag och busan ut , kastade öven lite pinne och lekte med en såå fin rosa boll :D
när vi kom in så satte jag mig , eller snarare la mig framför tvn men mamma igen :) kollade på en massa dåliga program gjorde vi och inte förns fram emot 5 så drog jag tag i mig själv och jag och busan skulle till älskling och baka chokladbollar innan vi skulle äta där hemma :) efter mycket velande så kom vi i alla fall iväg dit :)
det gick bra att baka , men såg först inte ut som om det skulle bli några chokladbollar alls , men visst det gallant sen :)
Älskling stog för maten hemma hos micke idag , marinerad kyckling med ris , rysligt gott ! tack love ! ♥
Lotta , Leah och Liam kom även förbi där en stund , mycket trevligt :)

sitter nu här vid datorn men det tippar mera åt sängdax ! är trött som fan !
Aja , sov så sött ! nattinatti !
pusspåer:*


det här är den första bilden som togs på mig och älskling med en riktigt kamera.
påväg till stockholm innan båtresan ! Herrejösses vad fort tiden går ! Det känns overkligt , det känns som om det va igår.
jag älskar dig ♥







"som en sång någon sjöng , längesen i december"




-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0