- man kan till och med ha vantar.

=D

godmorgon , eller vad säger man egentligen ? har varit vaken ett bra tag men han ändå inte riktigt vaknat till liv än . Nyss druckit två drickyoughurt , frukosten kanske ? sen blire mackor :)
har sådär ont i magen idag igen ! GAAAAH ! men det blir skola imorgon ändå , kan inte vara hemma hela tiden ju ! blir tokig ! Eller det är rätt skönt att bara ligga men det blir så himla långtråkigt , musik är iof bra , men aja !
Snart dags att hoppa in i duschen och sen så måste jag väl ta mig till ica .. mamma kommer hem snart också , då hittar vi nog på något får jag hoppas ! måste nog ner på stan idag igen , fast idag för att leta strumpbyxor .. hm ..

när älskling slutar så blir det ut med hundarna :)
kan fortfarande inte fatta att busan lyssnar på bra på honom när vi är ute :O men inte på mig ! HM !
men jag får ju ta lukas så det funkar det också :) då kan man till och med ha vantar på sig :D 

                                                                            


våra söta vovvar :D en eller kanske t.o.m två bilder är tagna av älskling ;)





nej skriver mera sen !
puss :*


rasmus ♥♥



-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: PP

Bli frisk!!<3

2009-01-27 @ 18:41:49
Postat av: PP

Bli frisk!!<3

2009-01-27 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0