- jag skriver det 24/7.

=D

huh , att lasagne är så himlans gott ! ååh blir bara mera hungrig ju mera jag tänker på det , och ändå så åt jag det alldeles nyss. Som sagt , innan maten så va jag och älskling ute med hundarna .. Våra hundar :D
Det är så skönt att gå med dom och honom , han tar busanlusan och jag tar lukas , busan är skitduktig med rasmus men inte med mig .. hm , men lukas är exemplarisk vad gällande allt utom att lägga sig ner när han vill lukta på något jättelänge och man drar i han ;) sötnos det dära :D
Efter en väldans lång och underbart skön promenad så gick vi hem och lämnade busan och sen så gick vi hem till rasmus för att smaka på chokladbollarna som han bakat helt själv idag :)
usch jag va helt förstörd när han inte har svarat på mina sms på hela dagen , men hans kompis va slut men nu ni , nu kan det skrivas till det inte går mera ;) rätt logiskt men vafan :D
När vi gick där med dogsen längst vägen , kunde jag inte låta bli att snegla på älsklingen , och herrejösses vad fin han är :O det är ju helt sanslöst ! jag kan fortfarande inte fatta att det är vi ! han är så underbart fin och jag log för mig själv när han gick där brevid ! jag älskar rasmus ♥ jag vet att jag skriver det 24/7 , men jag gör det verkligen och skulle inte kunna ens förklara lite hur underbart otrolig han är ! men någongång nu snart så kommer ett helt blogginlägg som är en hel kärleksförklaring ! och ni som inte orkar läsa om min älskade rasmus hela tiden , ni kan ju läsa någon annans blogg istället då ! thihihih :)

längtar tills i sommar då älskling och jag ska rensa och städa och fixa i huset :D
ta med hundarna ut på landet , och bara rensa , städa och fixa i ordning så det ser bra ut och så att vi klarar av sommaren där ute :) då blir det grillat och sola hela tiden fan :D längtar som fan !
mycket som längtas till detta år !
sommar i huset med älskling och djuren , älsklingens födelsedag (han fyller 18 :D ♥) och han får ta sitt körkort, ullaredsresa , jul med älsklingen , ut till sommarstugan med älsklingen , megaträning med lisa , *hemlisen som ni får veta senare* :D och en hel del annat :D men nu hamnade allt inte riktigt eller snarare verkligen inte i ordning men så ser lite utav mitt år ut . :D:D ♥

blir nog ingen skola för min del imorgon heller ! har så jävla ont i min mage ! men på onsdag så blire skola :D






Jag älskar dig rasmus ♥
föralltid och förevigt ! ♥♥






-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0