- somnar bara jag hör det.

=D

morgon började med sovmorgon !
vaknade runt nio och fyfasen så skönt det va , plattade håret , sminkade mig , klädde på mig , gick ut med busan och drog till skolan ! lagom när jag nästan va framme där jag skulle möta ellen så fick jag ett sms från henne där det stog att hon och lisa gick till fotolektionen , fan tänkte jag för jag såg dom ju ! men orkade inte springa efter .
Man tycker ju att dom borde sett mig när dom vände sig om då jag hade mina neonrosa leggings på mig idag ;) jag menar alla andra i hela katrineholm såg mig ju ;) eller ja alla som åkte förbi i bil , gick eller cyklade glodde så jag skrattade nästa ihjäl mig ! :) hahahaha
som sagt, körde på neonrosa leggings , en lång grå/rosa luvtröja , vita strumpor och gråa benvärmare :) vet att jag hade allt möjligt på mig och i alla möjliga färger men alltså jag ÄLSKAR färg ! folk tycker jag matchar som en tok ibland , men jag skulle kunna gå med mina neonrosa leggings , illgula shorts , knallblåa linnet , illröda luvtröjan , neongula benvärmare , jag skulle med andra ord kunna klä på mig allt i regnbågens färger ! det ska jag fan göra någon dag :D

började som sagt lektionerna med en fotolektion ! skönt som fan då vi bara retuscherade bilder och skannade in lite pappersbilder som vi framkallat själva när vi höll på med analoga fotografier ..
sen efter det hade vi lunch , sen idrott och då körde vi handboll , jag är ju grym :D hahaha
sen efter det ..... thadaaaa ! historia ! usch , inte mig grej det dära ;) hahah sen så slutade vi och då satt världens finaste pojke där , huh vad jag gillar honom alltså ! :D
vi gick hem tillsammans och myspys som fan är det :)
jag kom hem och fixade lite sen så följde jag mamma och marcus med busan sen så drog jag hem till älsklingen för att äta lite :D vi åt lite mat och sen vart det lite mys , vi skulle också egentligen ha bakat chokladbollar men jag va tvungen att gå och möta mamma och alla brorsor och busan !
när vi kom hem så vart det lite rörigt , men sen så beslutade sig mamma för att köpa pizza .. jag hade nästan nyss ätit men va faktiskt hungrig ändå :O ovanligt .. men älsklings mat va såå mycket godare :)
efter det så vart det bara häng i soffan :) och nu ska jag snart sova , eller ska smsa med älsklingen , om han inte ringer så jag somnar som alltid :) det är så jävla bra när jag har svårt att somna , det räcker med att höra hans röst så somnar jag typ direkt :P stackars älskling :)
imorgon blire träning med lisa :) fast har fortfarande träningsvärk i mitt högra KNÄ :O hur nu man lyckas med det , men aja ;) hahahaha .
skönt med helg efter imorgon , älskar helg :D
helg = massa tid med älskling , och utflykt med pappa och brorsorna och hundarna :) puss på det !


nattinatti ! puss :*


jag älskar dig snygging ! ♥



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0