- på tal om hö.

=D

Nu är jag hemma , klockan är 18.49 och vi började att gå klockan 17.18 , det vart med andra ord en liten promenad , nästan hela vägen så hade älskling busan i bara strypet alltså ingen grimma ! och det gick jättebra ändå , lite ryck får hon alltid men älskling är så duktig :D
Lukas lunkade på som vanligt , men med lite mera flyt idag faktiskt :)
mina sötnosar alltså ! dom är så jävla gulliga , busan måste bara lära sig att det finns flera hundar än henne , jag menar hon kan ju inte alltid vara sur på lukas om dom ska nästan bo tillsammans ! aja , vi får hoppas hon fattar snart ;)


HÖHÖ !
bilden är inte från idag ,


skola för min del imorgon då ! känns inte riktigt bra men wtf ! måste ju till skolan , kan inte sitta hemma hela tiden , det är inge kul ! Justja och i helgen så blire förhoppningsvis gropen med Busan , Lukas , Jag , kanske älskling ? , bröderna och morfar ( alltså busans morfar, och med andra ord min pappa) åååh vill så gärna ha bullar och varm choklad :) dessutom måste vi ju testa pappas nya kamera utomhus också , och såklart får jag den stora äran :D *stolt*

jaja , nu måste jag komma på något att göra , blir väl musik och datorn antar jag !
Nej , blir nog ica kanske ? nej , jag vet hur det blir ! Det blir datorn , musik , väldigt mycket musik som får mig att tänka på älskling , och sen kommer jag kolla bilder och då kommer jag sakna honom ännu mera ! fyfan ! det är så helt jävla sjukt , träffade honom alldeles nyss , precis innan jag satte mig här ! men ändå saknar jag honom redan så att det gör ont i magen ! okai , jag är hemma från skolan för att jag har så jävla ont i magen men jag menade inte så , utan det gör ont på ett annat ställe i magen när jag saknar honom, om ni fattar ;) hahah segt det vart nu !
och justja , jag älskar rasmus ♥ och han är bäst ! för jag menar ni har säkert inte fattat att jag tycker om min pojkvän väldans mycket eller hur ? ni har lyckats undgå det ? ;) hahah , den som inte fattat det än är lika seg som jag kan vara vissa dagar ! men i alla fall så måste jag bara få säga en gång till att jag älskar min pojkvän rasmus ♥ PUSS PÅ HAN :*



här gott folk ! man ser inte mycket men det är första bilden som togs på mig och älskling :D ♥♥


ajaj,
kanske skriver senare om jag hinner eller har gjort  någe mera kul , annars kan ni få en kärleksförklaring till , då det har gått ytterligare lite tid sen jag såg honom sist , och då kan jag skriva hur mycket mera jag saknar honom ? haha , jag har ett liv ? jaaa som fan , världens bästa ! så ni kan va fuckers om ni tycker jag tjatar om rasmus ♥ eller jag tycker också det ibland , vilket betyder att jag också är en fucker ? men wtf , ingen ska klaga iaf , jag skriver hur mycket jag vill om honom och jag har inte tvingat någon att läsa min blogg ! mer än rasmus kanske (A) tihihihi , ♥



puess :*




-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0