- i mina ögon eller öron.

=D

SAKNAD ,
ett stort och starkt ord i mina ögon , eller säger man öron ?
aja shit the same !
det är mycket jag saknar nu , okai först och främst älsklingen ! fast o andra sidan så saknar jag honom jämt , nästan till och med när jag är med honom ! hm jag är lustig.
Jag saknar också att storhandla , det låter helt knäppt med gör faktiskt det , menmen som ni vet så är jag ju lite som jag är så bli inte förvånade om jag skiver mer sånna lustiga saker ;)
Jag saknar min morfar .. inte så konstigt kanske och även vivi och släkten som bor långt som satan uppåt i landet .
Jag saknar ozzy , min schnutt ! jaa faktiskt så saknar jag hans hemskt hårda svans som slår ner allt och som skulle kunna ta död på vem som helst !
Jag saknar, att få umgås med min morbror som jag gjorde när jag va liten , att få vara med och få göra saker med honom , som förr , dock så är det näst intill omöjligt men saknad är ju saknad eller hur ?
Jag saknar att fiska med pappa , att äta sånna dära stora godisar som är lite mjuka och ialla möljiga färger , men det mörkrosa är lätt godast , saknar sånt faktiskt ..
 Jag saknar att rida , det va skitlängesen som jag red på riktigt , har inte träffat en häst knappt heller , förutom tingting och thossen då ..
Jag saknar alla hundar och djur i borås.
Jag saknar att umgås med bästis , fastän han alltid tror att jag är sur , men wtf ibland så är han lite småjobbig ;)
Jag saknar att färga håret i alla regnbågensfärger , att se ut som ett troll och sånt som jag jämt gjorde förut.
Jag saknar Landet , vårat land ute förbi norrköping , jag saknar benka ..
Jag saknar också att kolla på Grey's , det va typ nästan livet eller något ..
Jag saknar Chili ! min lilla prinsessa !
Jag saknar att ha singstar-kväll och disney-kväll med my lööv .
Jag saknar den tiden då min släkt , speciellt dom på nära håll kom ihåg när jag fyller och i alla fall kan säga grattis , och inte bara påminna om att det är deras barns och deras födelsedagar. Lite orättvist tycker jag.
Jag saknar , Tryggheten .
nu får ingen tro här att jag inte är trygg , för jag är tryggare än tryggast ! bara så ni vet , men jag tror inte många förstår vad jag mande med tryggheten, men den bara plötsligt försvann ..

aja , va på ica förut , nåå vad sa jag ? jo att jag skulle till ica :P haha ,
jaja , men nu måste jag väl snart lägga mig ! skola för min del imorgon ,
och efter skolan , Träning med lisa ! ingen simning för min del med tanke på magen ..
aja !  jag måste sluta skriva aja hela tiden också :P HAHAHAH
puss ! :*



rasmushjärtaevelina


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0