- älskar rasmus.

hellu :D

gårdagen på grönan var helt fantastisk !
gick upp vid halv åtta , även älskling faktiskt , hör och häpna :O
sen så fixade vi oss lite , käkade frukost och drog hem till mamma där även pappa och brorsorna va .
jag sminkade mig och plattade håret sen så bar det av mot tågstationen .
vi stog där och väntade på farmor , min faster emma och hennes kille fredrik .
dom kom och det gjorde även tåget .
det gick snabbt att resa dit och när vi väl va framme i stockholm så bytte vi till buss och for sen vidare mot grönalund !
vi fick varsit åkband och entré av farmor och sen så körde vi på !
det var mycket folk , men det var mycket trevlans !
karuseller , åk , godis , mat , lotter !
gud så kul , dessutom vann älsklingen två söta nallar till mig :D
herrejösses !

allt kan inte skrivas ner men det var helt sjukt kul faktiskt ,
och tur att älsklingen följde med :D

när vi kom hem så sprang vi in på ica och handlade dricka och chips ,
sen så drog vi hem och nördade halo två ..
kan ni tänka er att jag spelade det , och det gick inte skitdåligt heller ju :O
hahah :D

nej men nu ska jag dra till mamma och hämta lite saker , är nämligen hos pappa nu för jag har varit ute med busan .
sen blir det älskling :D


ha det bäst !
och tack än en gång för igår !
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0