- ber om ursäkt.

förlåt mig för dålig uppdatering igen !

dagen började med att jag följde med mamma pappa och  max ner på stan ,
jag fick ett par jeans som faktiskt är för långa :O
och vet ni ?
det ska dom vara !
det är första gången som ett par jeans som sitter bra är för långa !!!!
jag är alltså för lång för min lilla pinniga vikt .



sen så hämtade jag upp leah och dagen fortsatte på stan och hemma hos mamma .
sen när leah åkte så gick jag och max på bio !
ice age TRE , och gud så bra den var :P
skrattade som fan !
:D:D

jaja , nu ska jag snart träffa älsk hoppas jag !



PUSS

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Ice Age 3 var det väl snygging ;) <3

2009-07-26 @ 11:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0