- beroendeframkallande.

:D

igårkväll så blev det till att gå hem till älsklingen i spöregn :P
jag var dyngsur när jag kom dig kan jag ju bara säga !
vi käkade lite pannkakor , spelade lite på datorn (A)
sen så blev det sängen och film :D
"mamma mia" blev det igår , jag har liksom fastnat lite för den filmen med :O
jag är typ beroende av film och glass :O

aja , vaknade imorse och klockan tickade ,
var faktiskt riktigt trött  .
vi käkade frukost och fixade då älskling skulle ner och träna lite ,
sen skulle han spela fotboll ,
såå när han kommer hem blir jag glad :D

imorgon ska han även spela paintball och sen ska han på fest ,
jag får följa med men känns inte riktigt som om jag vill ..

aja , nu ska jag lyssna på låtarna från mamma mia filmen :D

snart  kommer nog bäbisen också :D:D:D:D:D


PUSS


Kommentarer
Postat av: Gullan =0)

Är det snart dags att bebisen kommer? =0)

Hälsa mamma. vilket sjukhus ska hon åka till? Nyköping tycker jag, Anton är född där ;0)

2009-07-31 @ 18:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0